Preţurile psihologice care se termină în „99”, interzise





Comercianţii nu mai au voie să afişeze la raft preţuri care se termină în „99” pentru produsele alimentare, din 1 iunie, odată cu reducere TVA de la 24 la 9%.
Autorităţile consideră că aceste preţuri au efect psihologic şi îi determină pe români să cumpere mai mult.
Clienţii supermarketurilor salută această măsură şi susţin că îi va ajuta să îşi organizeze mai bine bugetul când merg la cumpărături. De asemenea, nu se vor mai trezi la casele de marcat că au de plată mai mult decât au estimat.
Totuşi, preţurile psihologice vor putea fi folosite în continuare la alimentele aflate la promoţie, precum şi în cazul produselor nealimentare.
Sursa: Realitatea TV
Comentariile portalului
Eu pot sa spun ca: niciodata nu am votat cu psd-ul, nu fac parte din nici un partid, detest ceea ce au facut de-a lungul timpului cei care au pus (...)
Da, vorbind de caracter una e sa faci afirmatii publice scapate de sub control care rastalmacite pot unele sa arate mai rau decat altele, toti politicienii au facut asa ceva (...)
Parasutele Organizate Tactic au un mare "merit" in faptul ca Aradul ocupa locul 1 pe tara la raspandirea bolilor transmisibile care erau aproape eradicate in urma cu 30 de ani. Si medicii (...)