Pisica grăsuță face „ravagii” (și) pe net, după ce a distrus Crăciunul familiei





O reclamă de Crăciun a lanțului de magazine Sainsbury a devenit virală pe internet, fiind vizualizată de peste 14 milioane de oameni.
Clipul arată peripețiile lui Mog, o pisică neastâmpărată care transformă sărbătorile într-un coșmar pentru familia Thomas. Cei care salvează situația sunt vecinii familiei cu ghinion căci, nu-i așa, despre asta e Crăciunul: a ajuta și a fi aproape unul de celălalt.
Pe lângă succesul online uriaș, reclama pare să aibă deja efecte pozitive pentru lanțul de supermarketuri. Cartea “Crăciunul catastrofal al lui Mog”, care a stat la baza realizării clipului, a ajuns în topul vânzărilor cărților pentru copii. 39 de exemplare ale volumului sunt vândute în fiecare secundă în magazinele Sainsbury.
Comentariile portalului
Am înțeles această atitudine. Numai că aprecierea situației depinde de raportarea la ideea de pandemie. Dacă acceptăm că a fost, asta înseamnă că măsurile de siguranță (...)
Ce ziceti de bl A1-3 de la Fat-Frumos care este in reabilitare de 3 ani de zile si nici acum nu e finalizat ?
Daca nu le convine,pot sa isi dea demisia(nu de onoare,ca de unde nu este....)si sa mearga in privat; de ex.CTP Arad ii poate angaja ca (...)