Numărul 1 în box office-ul mondial al weekend-ului nu a fost nici „Venom”, nici „James Bond”

    de - | 5 octombrie 2021, 9:53 AM | Film

    0

    Producția chineză de 200 milioane de dolari și trei ore de rulare „The Battle at Lake Changjin” a schimbat radical box-office-ul cu un debut de 237 milioane de dolari (dintre care 12,9 milioane la IMAX) în spațiul chinez. Este mai mult decât „Venom: Let There Be Carnage” (90,1 milioane dolari în Statele Unite și 13,8 milioane dolari în Rusia), „No Time to Die” (119,1 milioane de dolari în afara Statelor Unite) și „Dune” (13,7 milioane de dolari în afara Statelor Unite) la un loc, scrie CineMagia.

    Practic, vedem acum cel de-al treilea film extrem de popular în China, după „Detective Chinatown 3” (cu 690 de milioane dolari încasări) și „Hi, Mom” (cu 840 milioane dolari încasări). Ar putea chiar depăși încasările de anul trecut de 470 milioane de dolari ale lui „The Eight Hundred”, plasat în cel de-Al Doilea Război Mondial în timpul luptelor dintre chinezi și japonezi.

    E prea devreme să spunem că noul film de acțiune, cu Jing Wu și Jackson Yee, ambii actori titrați în spațiul cinematografic chinez, vor ridica ștacheta pentru „Wolf Warrior II” (cu încasări de 854 milioane de dolari în 2017) ca filmul chinez cu cele mai mari încasări, dar e probabil ca în final să se aproprie la box-office de „The Wandering Earth” (Pământul rătăcitor) (699 milioane de dolai în 2019) sau „Ne Zha” (720 milioane de dolari în 2019), comentează publicația Forbes.

    Speranța la Hollywood este ca acest film chinez să fie depășit de „Dune” și de „No Time to Die”, notează CineMagia.

    „No Time to Die” a avut încasări record în 24 de țări, inclusiv în România

    James Bond a revenit în forță, lansarea filmului „No Time to Die / Nu e vreme de murit” obținând cifre incredibile și stabilind în debutul său, în cele 54 de piețe, numeroase recorduri de încasări în weekend-ul de lansare.

    „No Time To Die” a fost cel mai așteptat film din seria James Bond, iar după o amânare de 18 luni provocată de pandemie, Daniel Craig își ia rămas bun de la rolul care i-a devenit a doua identitate în ultimii 16 ani.

    „No Time to Die” este deja un succes de box office pe piaţa românească. Filmul, care a avut premiera în România în data de 30 septembrie, a avut încasări totale de 1,350,000 lei.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    2 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.