marþi, 19 martie, 2024

Special Arad Logo

    Interes uriaș al elevilor arădeni față de istoria județului în programul „Școala altfel”!

    de Special Arad | 21 martie 2019, 6:36 PM | Educaţie

    0

    Comunicat. Peste 550 de elevi din ciclul gimnazial şi liceal vor participa în programul „Şcoala altfel” la un proiect cultural arădean inedit, care prezintă clădirile reprezentative şi istoria Aradului, prin personalităţile de excepţie ale județului nostru. Activitatea este organizată de Consiliul Județean Arad, prin Centrul Național de Informare și Promovare Turistică al Județului.

    Administrația județului vine astfel în întâmpinarea instituțiilor de învățământ din județul Arad, oferind o alternativă pentru programul școlar intitulat „Săptămâna Altfel”. „Acest interes uriaș față de acțiunea pe care am inițiat-o ne-a surprins și pe noi. Sunt mândru de elevii arădeni și de dascălii lor, care sunt atât de preocupați de cunoașterea Aradului! Proiectul nostru are și o importantă componentă educativă. Ne dorim ca experiența aceasta să îi inspire pe elevi, să îi determine să vadă cu alți ochi orașul, județul unde trăiesc, și să înțeleagă mai bine ce înseamnă cultura și spiritul Aradului”, a declarat Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad.

    Prezentările vor avea loc în serii, la Complexul Muzeal al Județului Arad, și vor fi susținute de istorici locali și ghizi autorizați.

    Aceste prezentări vor avea un caracter interactiv, elevii având parte și de surprize din partea organizatorilor.

    Pentru rezervări și informații, ne puteți contacta la adresa de mail [email protected] sau la numărul de telefon 0728116412.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    6 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.