Instanța a stabilit că Astaldi va construi porțiunea de Autostradă Pitești-Curtea de Argeș
După mai bine de 2 ani şi 7 luni de la lansarea licitaţiei, în sfârşit se poate semna contractul pentru proiectarea şi execuţia Secţiunii 5 (tronsonul Piteşti-Curtea de Argeş) din Autostrada A1 Sibiu-Piteşti.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a respins ca fiind inadmisibilă contestaţia asocierii China Railway-Viaponte, a anunţat Asociaţia Pro Infrastructură, precizând că acum CNAIR va putea semna în sfârşit contractul de execuţie.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a respins ca fiind inadmisibilă contestaţia asocierii China Railway-Viaponte, a anunţat Asociaţia Pro Infrastructură, precizând că acum CNAIR va putea semna în sfârşit contractul de execuţie.
În procedura de achiziţie pornită în 11.07.2017 au fost depuse 8 oferte în 27.10.2017, costul estimat fiind de 1,83 miliarde RON (30,35 km de autostradă). Ca orice licitaţie derulată de CNAIR care se respectă, a fost nevoie de doi ani de evaluări şi contestaţii pentru a fi desemnat un câştigător în august 2019: italienii de la Astaldi.
Însă asocierea chinezo-română a deschis o cale de atac excepţională la ÎCCJ în încercarea de a anula deciziile anterioare din justiţie, încheiată abia în 20.02.2020.
Comentariile portalului
Da, așa este sau aproape, iar în ceea ce îl privește pe Bibi, numai mâine nu-i poimâine...
ce asociatie care si unde ; asociatia cu frati nostri de scandal ; ca a; lceva ce ; principiul ; daca nu existau uni nu erau alti ; dar voi stelisti pana la moarte
De ce l-am mai împușcat, în decembrie 89, pe Realesu?