Instanța a stabilit că Astaldi va construi porțiunea de Autostradă Pitești-Curtea de Argeș





După mai bine de 2 ani şi 7 luni de la lansarea licitaţiei, în sfârşit se poate semna contractul pentru proiectarea şi execuţia Secţiunii 5 (tronsonul Piteşti-Curtea de Argeş) din Autostrada A1 Sibiu-Piteşti.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a respins ca fiind inadmisibilă contestaţia asocierii China Railway-Viaponte, a anunţat Asociaţia Pro Infrastructură, precizând că acum CNAIR va putea semna în sfârşit contractul de execuţie.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a respins ca fiind inadmisibilă contestaţia asocierii China Railway-Viaponte, a anunţat Asociaţia Pro Infrastructură, precizând că acum CNAIR va putea semna în sfârşit contractul de execuţie.
În procedura de achiziţie pornită în 11.07.2017 au fost depuse 8 oferte în 27.10.2017, costul estimat fiind de 1,83 miliarde RON (30,35 km de autostradă). Ca orice licitaţie derulată de CNAIR care se respectă, a fost nevoie de doi ani de evaluări şi contestaţii pentru a fi desemnat un câştigător în august 2019: italienii de la Astaldi.
Însă asocierea chinezo-română a deschis o cale de atac excepţională la ÎCCJ în încercarea de a anula deciziile anterioare din justiţie, încheiată abia în 20.02.2020.
Comentariile portalului
Cetățene dragă, dacă tot mă citezi, fă-o cum se cuvine: "românor nu le plac "molâii șmecherași și mincinoși uneori". Cetățene dragă, voi aț (...)
Sunt blocuri de lemn nu știu cum s-a putut aproba așa ceva...
Lasa ca noua ne ard campurile si ei stau in Franta pt gloria lui ARAHAT, si aici vin cate 2la un incendiu de casa....