Instanța a stabilit că Astaldi va construi porțiunea de Autostradă Pitești-Curtea de Argeș





După mai bine de 2 ani şi 7 luni de la lansarea licitaţiei, în sfârşit se poate semna contractul pentru proiectarea şi execuţia Secţiunii 5 (tronsonul Piteşti-Curtea de Argeş) din Autostrada A1 Sibiu-Piteşti.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a respins ca fiind inadmisibilă contestaţia asocierii China Railway-Viaponte, a anunţat Asociaţia Pro Infrastructură, precizând că acum CNAIR va putea semna în sfârşit contractul de execuţie.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a respins ca fiind inadmisibilă contestaţia asocierii China Railway-Viaponte, a anunţat Asociaţia Pro Infrastructură, precizând că acum CNAIR va putea semna în sfârşit contractul de execuţie.
În procedura de achiziţie pornită în 11.07.2017 au fost depuse 8 oferte în 27.10.2017, costul estimat fiind de 1,83 miliarde RON (30,35 km de autostradă). Ca orice licitaţie derulată de CNAIR care se respectă, a fost nevoie de doi ani de evaluări şi contestaţii pentru a fi desemnat un câştigător în august 2019: italienii de la Astaldi.
Însă asocierea chinezo-română a deschis o cale de atac excepţională la ÎCCJ în încercarea de a anula deciziile anterioare din justiţie, încheiată abia în 20.02.2020.
Comentariile portalului
De o vreme încoace când auzim la știri că vreun oficial american "își manifestă îngrijorarea" pentru nerespectarea drepturilor românilor sau despre "starea democrației" ne pufnește râ (...)
Nu blama bohoțul pentru că se poartă ca un bohoț, întreabă-te de ce mai mergi la circ. Dacă arădeanul consumă, păi bohoții asta servesc
Dumnezeu să-l ierte