Încă o bandă de circulație pentru șoferii de TIR, la Vama Nădlac II





DRDP Timișoara anunță că, timp de o lună, în Punctul de Frontieră Nădlac II de pe autostrada A1 este în perioada de calibrare și îmbunătățire a algoritmilor de selectare a unui sistem nou de preselectare al autocamioanelor pe o a treia bandă, pe sensul de ieșire din țară.
Ce înseamnă acest lucru pentru șoferii de camioane?
Aceștia explică faptul că sistemul constă în preselectarea traficului, în funcție de numărul de axe și greutatea tirurilor și dirijarea circulației pe banda deschisă suplimentar în ACI Nădlac II, sensul de ieșire.
Cu ajutorul unor senzori de cântărire dinamică, montați pe sectorul de autostradă înainte de vama Nădlac II, se determină tonajul tirurilor și, ulterior, la intrarea în terminal, sunt direcționate, prin mesaje afișate pe un ecran, către cele trei benzi.
Pentru ca traficul să fie fluent pe această nouă bandă, șoferii trebuie să respecte indicațiile de pe panoul cu mesaje variabile și să se asigure că au rovinietele valabile.
Banda a treia va fi deschisă în momentele cu activitate intensă în punctul de frontieră Nădlac II, sensul de ieșire din țară.
Comentariile portalului
Inspectorii ISC nu au observat neregulile in construirea podului pentru ca la anumite controale poarta ochelari cu lentila pentru sudori. ISC mai are pe santiere un personaj autorizat de acesta, (...)
== MAI VALEA ==MAI POLTZAIULE -- IAR ESTI PROST ==ORICE VACCIN ARE O RATA DE RATEU 1-3/100 DATORITA GENETICII DAR MAI ALES UNOR COMBINATZII DE MOMENT CU ALTE TRATAMENTE == IN PLUS (...)
Precum lupul își schimba blana, dar năravul ba. Asa și pădurarul de primar își schimba funcția, dar năravul ba. #pomiUscati