Ford Focus a fost cel mai bine vândut automobil din lume şi în 2013

    de Special Arad | 10 aprilie 2014, 2:03 PM | Auto

    0

    Ford Focus se bucură, pentru al doilea an la rând, de titlul de ”cel mai bine vândut autoturism la nivel global”. Înmatriculările lui Focus au crescut cu 8.1% faţă de anul precedent.

    Ford Focus este din nou cel mai bine vândut automobil din lume, anunţă reprezentanţii mărcii în urma unei analize realizate de institutul Polk din Statele Unite ale Americii. Compacta de la Ford a înregistrat 1.097.618 livrări în 2013, cu 8.1 procente mai multe decât în anul precedent, când a fost tot pe primul lor. În 2012, Ford Focus avea 1.014.965 unităţi livrate. Potrivit celor de la Ford, rezultatul obţinut de Focus este atribuit în principal piţeie din China, unde înmatriculările au crescut cu 50% în 2013 pentru acest model, cea mai mare piaţă auto din lume cumpărând unul din trei Focus-uri vândute în decursul anului trecut. Statisticienii de la Polk anunţă că Toyota Corolla s-a clasat pe locul doi, cu 872.774 unităţi înmatriculate în 2013, iar pick-up-urile din gama F de la Ford au obţinut locul trei, cu 785.630 unităţi, potrivit AutoMarket.

    Reprezentanţii Ford n-au dezvăluit care au fost cele mai populare versiuni de caroserie ale lui Focus, însă au prezentat cele mai populare culori alese de clienţii săi în 2013. În timp ce clienţii din SUA au preferat nuanţele “Sterling Gray” şi “Tuxedo Black”, chinezii au preferat nuanţele “Crystal Solid White” şi “Candy Red”. Pentru piaţa din Europa, reprezentanţii Ford nu au prezentat informaţii privind culorile preferate ale clienţilor lui Focus.

    Cei de la Ford consideră că o parte din succesul lui Focus este dat tocmai de aspectul modelului, aşa că nu plănuiesc schimbări majore în materie de design pentru compacta lor, atunci când va veni momentul lansării unei noi generaţii. A treia generaţie a lui Focus a venit cu un design global, în baza strategiei One Ford, care vizează comercializarea aceleiaşi versiuni a unui model pe toate pieţele pe care activează marca, cu minim de modificări, în funcţie de pieţele respective. Pe partea estetică, Ford Focus vine cu acelaşi aspect pentru toate versiunile de caroserie oferite, în timp ce echipările diferă de la o piaţă la alta, în special când vorbim despre continente diferite.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    5 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.