Facebook și-a schimbat sigla atât de subtil încât, probabil, nici nu ai observat

    de Special Arad | 9 iulie 2015, 6:05 PM | Social Media

    0

    Desi a adunat 1.4 miliarde de utilizatori in ultimul deceniu, Facebook si-a pastrat logo-ul pana acum.

    The Verge / Josh Higgins de la Brand New le-a spus celor de la Brand New ca Facebook „a vrut sa modernizeze logo-ul pentru a-l face mai prietenos”, scrie Yoda.ro. Conform acestuia, au fost explorate multe variante, insa pana la urma a fost aleasa varianta veche cu usoare modificari. Cea mai vizibila schimbare este in ceea ce priveste litera ‘a’.

    observi-diferenta-facebook-si-a-schimbat-logo-ul-pentru-prima-data-dupa-10-ani-cum-arata-acum

     

    Noul logo permite litere mai subtiri si mai mult alb, probabil pentru a se asigura ca logo-uil si este la fel de lizibil pe telefoanele cu rezolutie mai mica.

    Logo-ul a fost creat de catre Eric Olson de la Process Type Foundry in colaborare cu echipa de design a Facebook-ului. Va inlocui vechiul logo pe site si in aplicatii foarte curand.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    9 + 9 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.