Facebook și-a schimbat sigla atât de subtil încât, probabil, nici nu ai observat

Desi a adunat 1.4 miliarde de utilizatori in ultimul deceniu, Facebook si-a pastrat logo-ul pana acum.
The Verge / Josh Higgins de la Brand New le-a spus celor de la Brand New ca Facebook „a vrut sa modernizeze logo-ul pentru a-l face mai prietenos”, scrie Yoda.ro. Conform acestuia, au fost explorate multe variante, insa pana la urma a fost aleasa varianta veche cu usoare modificari. Cea mai vizibila schimbare este in ceea ce priveste litera ‘a’.
Noul logo permite litere mai subtiri si mai mult alb, probabil pentru a se asigura ca logo-uil si este la fel de lizibil pe telefoanele cu rezolutie mai mica.
Logo-ul a fost creat de catre Eric Olson de la Process Type Foundry in colaborare cu echipa de design a Facebook-ului. Va inlocui vechiul logo pe site si in aplicatii foarte curand.
Comentariile portalului
si mi-ar placea la prezentare pe 14(k,m-ai aveti timp de tiparit tricouri)-sa i vedem in numere de la 1 la22,nu trijoae de astea cu numarul 33,55,48,62,98,84-astea sunt nr (...)
Ce draq să fie ? Un pădurar agramat, un doctor în comunicare euroagramat, un birtaș bihorean ajuns doctor în divorț dar și supusu lu euroagramatu, rezerva plui lu mecanicul Pistrui ș (...)
N-a avut nimic de-a face treaba de acolo cu liberalismul. Acolo a fost semnalul ca in asa-zisul liberalism exista inca ideea de independenta si de razvratire impotriva acapararii unui partid (...)