Facebook și-a schimbat sigla atât de subtil încât, probabil, nici nu ai observat





Desi a adunat 1.4 miliarde de utilizatori in ultimul deceniu, Facebook si-a pastrat logo-ul pana acum.
The Verge / Josh Higgins de la Brand New le-a spus celor de la Brand New ca Facebook „a vrut sa modernizeze logo-ul pentru a-l face mai prietenos”, scrie Yoda.ro. Conform acestuia, au fost explorate multe variante, insa pana la urma a fost aleasa varianta veche cu usoare modificari. Cea mai vizibila schimbare este in ceea ce priveste litera ‘a’.
Noul logo permite litere mai subtiri si mai mult alb, probabil pentru a se asigura ca logo-uil si este la fel de lizibil pe telefoanele cu rezolutie mai mica.
Logo-ul a fost creat de catre Eric Olson de la Process Type Foundry in colaborare cu echipa de design a Facebook-ului. Va inlocui vechiul logo pe site si in aplicatii foarte curand.
Comentariile portalului
Arghir asta ospatarul, le stie pe toate, la cate mese a servit a furat meserie de la fiecare
L-ați citit? Nu ne dați și nouă sursa, că am vrea să-l citim și noi
Aveti dreptate. Se face mare tam tam la misca, ca este mizerie la fantani. Eu frecventez zilnic fantana de la Satu Nou. Nici urma de gunoi. Deci conteaza educatia. Enorm!!!