luni, 15 iulie, 2024

Special Arad Logo

    Update ExclusivErori tehnice sau țeapă de zile mari la o mega-promoție a celor de la Elefant.ro? Clienții și-au ieșit din minți. Vezi replica magazinului online

    de Andrei Fuliaș | 13 decembrie 2016, 8:36 AM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    2

    „În acest weekend pe elefant.ro se va desfășura campania Best Seller Day, în care vom reduce prețurile pentru produsele bestseller. Va începe sâmbătă la 00:01 și se va termina duminică la 23:59. Însă de sâmbătă seara de la 21:00 până duminică la ora 09:00 această campanie va fi întreruptă de Noaptea Albă a Shoppingului. Iar pentru că sărbătorile sunt din ce în ce mai aproape, luni va începe Panică! Vine Moșul, eveniment în care vom activa reduceri pentru produsele care pot fi făcute cadou” – acesta este mesajul pe care l-au primit mai mulți clienți fideli ai platformei de cumpărături online Elefant.ro.

    În același timp, evenimentul intitulat „Noaptea Albă a Shoppingului” era anunțat și printr-o postare pe pagina oficială de Facebook a magazinului online, publicată sâmbătă seara, la ora 19:18.

    foto-1-elefant

    Toate bune și frumoase. Odată cu ora de start anunțată de către Elefant.ro, clienții s-au repezit să-și umple „coșurile” cu o mulțime de produse ale căror oferte îți făceau cu ochiul. S-au comandat sute de produse. Comanzile au fost înregistrate, cu mențiunea că vor fi livrate fără alte modificări.

    foto-2-elefant foto-3-elefant

     

    Reamintim că evenimentul „Noaptea Albă a Shoppingului” a început sâmbătă seara, la ora 21:00, și s-a încheiat duminică dimineața, la ora 09:00. În același anunț, cei de la Elefant.ro anunțau că „pentru că sărbătorile sunt din ce în ce mai aproape, luni va începe Panică!”… și panică a fost, dar printre clienți, care au început să primească emailuri de la reprezentanții magazinului online, prin care li se transmitea faptul că nu le vor putea fi onorate comenzile. De ce? „Pentru că erori” și pentru că ȚEAPĂ, ați comandat degeaba!

    „Bună ziua, dorim să vă înștiințăm asupra faptului că produsele din comenzile efectuate de către dumneavoastră, în intervalul 11 decembrie 2016, ora 21:00, și 12 decembrie 2016, ora 08.00, nu vor putea fi confirmate și livrate, din cauza unor erori tehnice întâmpinate în afișarea prețurilor produselor. Dorim să ne prezentăm scuzele sincere și vă asigurăm că am remediat această eroare și verificăm motivul pentru care a fost întâmpinată. Totodată, ca urmare a situației astfel create, vă oferim un voucher cadou, în valoare de 50 de lei, ce poate fi folosit pentru achiziționarea oricăror produse de pe site-ul elefant.ro în perioada 12 decembrie 2016 – 31 martie 2017. Nu este necesară o comandă minimă pentru a putea fi folosit.”

    Cam așa sună mesajul primit de către sute de clienți care și-au comandat produse de pe site-ul elefant.ro.

    foto-4-elefant foto-5-elefant foto-6-elefant foto-7-elefant foto-8-elefant

    Și dacă studiem atent mesajul transmis de către magazinul online clienților rămași cu buza umflată, putem observa foarte ușor cum reprezentanții acestuia au greșit inclusiv data la care fac referire. Promoția a început pe 10 decembrie și s-a încheiat pe 11 decembrie, iar ei le vorbesc clienților despre 11 și 12 decembrie. Seriozitate tătă…

    În același timp, mai mulți clienți nici măcar nu au primit vreun mesaj prin care să fie înștiințați că nu le vor putea fi onorate comenzile. Aceștia pur și simplu au intrat pe site pentru a vedea stadiul comenzii și au observat că în dreptul acestora scria „ANULATĂ”.

    foto-9-elefant

    Pe de altă parte, faptul că nu le sunt onorate comenzile nu este singura problemă a clienților care se pare ca și-au luat țeapă. O problemă si mai mare este că majoritatea dintre aceștia au plătit online, cu ajutorul cardurilor de credit. Cei de la Elefant.ro nu scot o vorbă despre înapoierea banilor, ci doar despre compensarea comenzilor cu un voucher de 50 de lei, neluând în calcul faptul că poate clienții nu își doresc să cumpere produsele pe care au pus ochii la alte prețuri decât cele anunțate în acea promoție. Totodată, poate că acești clienți nu doresc nici să cumpere alte produse de pe site-ul respectiv.

    Valuri de comentarii negative pe Facebook

    În urma tuturor celor întâmplate, sute de clienți, consternați de ceea ce au pățit, și-au revărsat năduful pe Facebook. Comentariile negative la adresa Elefant.ro au curs atât pe pagina oficială a magazinului online, cât și pe alte grupuri și forumuri de discuții. Cei mai mulți dintre clienți spun că au depus deja reclamații la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), în vreme ce mulți alții anunță că vor face același lucru.

    Totodată, referitor la erorile de prețuri, cei de la elefant anunță că „Conform Termeni și Condiții, elefant.ro își rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produse și servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri eronate/derizorii pentru produse (prețuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător)”.

    Unii dintre clienți spun că nu orice cumpărător apreciază un produs redus cu 70-80% ca fiind eronat/derizoriu și că prețurile scrise de magazin ca fiind inițiale ar fi fost umflate.

    foto-10-elefant

    Alți clienți spun că au discutat cu proprietari de astfel de magazine online și că „este greu spre imposibil să ai o eroare legată de atâtea produse, că ar fi posibile astfel de erori pentru o anumită categorie sau pentru un anumit brand, dar nu pentru toate produsele și mai ales ca aceste erori să nu fie observate de nimeni timp de 12 ore”.

    Un alt client spune că „pe site-ul lor scrie că își rezervă dreptul de a anula comenzile dacă prețurile sunt derizorii, dar nu au fost derizorii, ci au avut 80% reducere majoritatea, cât anunțau în promoția Noapte Albă – până la 80% reduceri, deci renunțarea la contractul cu noi, cumpărătorii, a fost făcută în mod abuziv și unilateral și încalcă chiar Articolul 244 din Codul Penal”.

    articol-244

    Sunt și clienți care susțin pe rețeaua de socializare că vor acționa în judecată magazinul online.

    În tot acest timp, cei de la Elefant.ro transmit clienților fideli alte mesaje cu privire la alte promoții:

    foto-11-elefant

    În continuare vă lăsăm să urmăriți câteva dintre comentariile postate de către clienți pe pagina de Facebook Elefant.ro, deși chiar și în acest moment comentariile continuă să curgă pe rețeaua de socializare:

    elefant-2 elefant-3 elefant-4 elefant-5 elefant-6 elefant-7 elefant-8 elefant-9 elefant-10 elefant-11 elefant-12 elefant-13 elefant-14 elefant-15 elefant-16 elefant-17 elefant-18 elefant-19 elefant-20

     

    UPDATE – Drept la replică Elefant.ro

    „In noaptea de sambata 10 decembrie, spre duminica, 11 decembrie 2016, pe www.elefant.ro a survenit o eroare tehnica ce a facut ca preturile afisate pentru unele produse sa fie mult mai mici.  Eroarea a fost remediata duminica, 11 decembrie, in cursul diminetii.

    Comenzile plasate de cumparatori pentru produsele cu valoare eronata in respectivul interval orar au fost anulate si clientii au fost informati referitor la aceasta situatie.

    Pentru ca experienta clientilor nostri in interactiunea cu elefant.ro este extrem de importanta am ales sa oferim tuturor clientilor afectati cate un voucher-cadou in valoare de 50 de lei, suma pe care o pot cheltui fara nicio restrictie oricand plaseaza o noua comanda. Acesta este valabil in intervalul 12 decembrie 2016 – 31 martie 2017.

    Le multumim pentru intelegerea de care dau dovada si ii asiguram pe toti clientii Elefant ca intreaga echipa de peste 200 de colegi, incepand de la centrul de distributie, pana la centrul de relatii cu clientii este dedicata 24 de ore din 24 asigurarii unei experiente cat mai bune de cumparaturi.”, transmit cei de la Elefant.ro într-un comunicat emis pe adresa redacției Special Arad.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Scrie un comentariu

    2 + 0 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.