eMAG „înghite” un retailer online concurent din Ungaria și se extinde în alte cinci țări





Grupul eMAG achiziționează Extreme Digital (edigital.hu), unul dintre cele mai mari magazine online din Ungaria, urmând să dea naștere unui dintre cei mai mari retaileri din Centrul și Estul Europei, capabil să concureze cu marile grupuri internaționale, scrie Libertatea.
Achiziția se va face prin intermediul eMAG Ungaria, care va deține 52% din noua entitate rezultată ca urmare a fuziunii. Acționarii Extreme Digital vor controla restul de 48% din entitatea maghiară. eMAG este prezent în acest moment în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia. Pe lângă partea de comerț online, eMAG mai deține și retailerul de haine Fashion Days, compania de service pentru electronice Depanero și firma de curierat Sameday. De asemenea, deține un alt retailer de electronice, PC Garage.
În urma fuziunii cu Extreme Digital, eMAG va mai fi prezentă și pe piețele din Cehia, Slovacia, Croația, Slovenia și Austria.
Principalul acționar al eMAG este grupul sud-african Naspers, cu aproximativ 80% din acțiuni. Restul de 20% sunt deținute de către Iulian Stanciu, directorul eMAG, care mai controlează și lanțul de magazine Flanco, producătorul de biciclete Pegas și distribuitorul de electronice NOD.
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.