Cum vă place? Cu sau fără natură în preajma liniei CFR din Micălaca | Galerie foto

    de Dan Lazăr | 14 mai 2020, 5:23 PM | Știri Arad

    6

    Poate arădenii din Micălaca meritau să fie întrebați dacă sunt de acord cu tăierea (aproape) tuturor copacilor din preajma liniei CFR ce „taie” cartierul.

    „Zeci de păsări și-au făcut cuiburi în acei copaci, în acele tufișuri, iar acum au fost alungate. Mai mult, priveliștea a ajuns dezolantă în zonele unde s-au făcut defrișările, adică până vis-a-vis de Euromedica”, ne spune arădeanul Constantin W., care se întreabă când vor fi adunate gunoaiele (plasticuri, cârpe etc) ce au rămas pe terenul „despădurit”.

    Pentru a ne lămuri cine conduce operațiunea de tăiere a zonei verzi din preajma liniei CFR din cartierul Micălaca, compania CFR SA sau Primăria Arad, am solicitat un răspuns dinspre Palatul Administrativ.

    Răspunsul Primăriei Arad

    „Fiind vorba despre zona din proximitatea căii ferate, terenul este al Căilor Ferate Române. Nu am intervenit și nu vom putea interveni acolo”, a fost răspunsul primit din partea Biroului de Presă al Primăriei Municipiului Arad. Astfel, am aflat că un eventual sondaj trebuia realizat de compania feroviară, mai precis de către Regionala CFR Timișoara…

    În loc de concluzie, vă invităm să vă exprimați opinia la întrebarea din titlul articolului. Noi am găsit motive care să pledeze pentru ambele variante…

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. La naiba, au defrișat ca acum să se vadă „comorile ascunse” lăsate moștenire de-a lungul liniei, de „patrioții români” ce la modul general sunt mereu „Pentru” privitul printre degete când este vorba de violența domestică, mituitul/descurcatul pe bază de PCR, batutul homsexualilor și intemnițarea lor, „Familia Tradițională”, înodându-și mâinile la vederea unei biserici. La noi de abia acum sa învățat spălatul pe mâini și atunci ce pretenție de exercițiu democratic cerem unei sucursale de CFR, când această instituție a furtului calificat, în 2020 administrează un transport în comun la care viteza medie de croaziera a trenurilor IC, este pe undeva în jurul vitezei cu care poți azi merge și cu o bicicletă performantă. Deci … HUOOOOOOOOOOOOO!!!
      .
      Ce altceva mai poți spune despre sucursala CFR-Timișoara, care ne-a furat toate trenuri ce legau Aradul de centrul Transilvaniei?! Acum chelesc boscheții ce mai atenuau zgomotul produs de „supertrenurile” ce treceau prin Micalaca, ca un gard viu ce era, că de unde bani să pună și ei ca lumea normală din vest, protecții antifonale la liniile ce trec prin cartierele orașului. Erau 3, acum nu mai este nici unul. Pe ultimul Târgu Mureș-Arad l-au băgat pe la Ilia direct spre Timișoara și a circulat o bună bucată de vreme (cât s-au efectuat lucrările la A1 pe tronsonul Lugoj-Deva) pe la Păuliș și de acolo pe o linie ca vai de ea, spre Timișoara. Ce să zic altceva, decât să mă plâng, de ce mi se pare evident de SCANDALOS. Mai ales că fiind vorba de o garnitura de tipul „Săgeata Albastră” (cu două posturi de conducere) ce presupune o schimbare simplă de direcție (se mută doar mecanicul de locomotivă în 5 min) ce se întâmpla dacă totuși trenul acesta ajungea la Arad ca destinație finală așa cum a fost în ultimii 45 de ani, dacă totuși au dorit ca trenul să treacă prin Lugoj și ca el să nu vină prin valea Mureșului. Chiar și cu o trecere prin Timișoara! Acum ajunge trenul la Timișoara la 5 minute după ce pleacă ultima legătură către Arad (la 12 noaptea) și până la ora 5 dimineața numai ai cu ce să vi de la Timișoara. O chestie făcută intenționat LA MIȘTO de cei din sucursala CFR-Timișoara. Este un aspect de IDIOȚENIE, sau unul de MÂRȘĂVIE??? Iar „mai marii-MICI” din topul adminsitrației arădene, în frunte cu eruoparlamentarul, ce sa repatriat din viitor, iar azi l-am văzut PÂNGĂRIND tricoul UTA-ei pe sticlă, nu au mișcat un degețel. El ce promova RE-generarea Urbană, asfaltând în draci direct pe nisip mișcător, … și în repetate rânduri a participat (în numele Aradului) la competiția Orașul Verde din Europa. (IM)POTENTUL ARADULUI!!!

      +2 voturi
      +1
      -1
    2. …toata lumea arata spre compania de căi ferate…nimeni nu a pus simpla intrebare …cine a pus sa fie toaletizata aceasta zona….intrebati la primarie….cat despre pasarelele care au fost nevoite sa plece in tarile calde….mai bine plecau cu tot cu boschetarii care aveau locuintele prin cuiburile lor…doar cei care nu au fost prezenti la actiune pot comenta….hotarati-va odata…inainte sa amenintati cu amenzile ca sunt buruieni in zona liniei ferate…taiem sau nu….adevarat …zona arata groaznic…dar gunoaiele nu au fost acolo…au ajuns prin grija oamenilor din zona….saptamanile trecute prin aradon au aparut poze prin care apareau oameni care culegeau sticlele si gunoaiele….dupa 2 zile au reaparut sticlele….de unde?…nimeni nu-si pune aceasta intrebare?….despre ce vorbim?…lucrătorii de la cfr nu sunt gunoierii orasului…sa mai adune si asistatii sociali….si apropo…prima data a fost construita linia de tren si apoi a aparut cartierul de blocuri 300…studiati si apoi aruncati cu piatra

      0 voturi
      +1
      -1
      • Bine, … de la Radna! Am greșit cu Păulișul, este cu câțiva kilometrii mai în amonte pe vale. Asta era problema de „documentare”?! Și contează acest mic detaliu în contextul subiectului? Ne-au furat, sau nu trenurile? Ce alte „vorbești prostii” mai spun, drăgălașu de tine? Ideea era că nici atunci când au fost nevoiți de împrejurări, tot nu au deviat trenul pe o linie sigură, dublă, modernizată, prin Arad, de puteau recupera toate întârzierile făcute pe traseul de 350km pe care această „SĂGEATĂ” îl parcurge în jur de 8 ore. Ști cât făcea un tren Rapid, de la Brasov la Arad pe vremea comuniștilor? Circa șase ore și sunt peste 400km. Vorbim de ceva ce a funcționat acum 40 de ani. Asta este EVOLUȚIA made in CFR! REGRESIA!

        0 voturi
        +1
        -1
    3. Întreținerea unui teren e sarcina PROPRITARULUI (CFR) primăria poate sa-l sancționeze daca nu o face corespunzător regulilor impuse. Deci mingea e sus la filtru pentru primărie.
      Terenul respectiv poate fi amenajat ca o oaza de verdeață prin colaborare sau lăsată ca un desert industria) sau monument al imbecilitatii ) prin aruncarea pisicii.
      Cat despre performanțele actualului CFR …. trebuie să recunosc că mă mir că mai există la cât s-a furat si cât de incompetent a fost condus.
      Eu am o propunere, există niște arbuști frumoși și rezistenți care odată puși nu necesita întreținere și în 5 ani avem un zid impenetrabil ( doar cu drujbă in fata într-o sau cu foc!)

      0 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    5 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.