sâmbãtã, 9 noiembrie, 2024

Special Arad Logo

    Construirea centurii de est a Aradului se apropie de final. Este gata în proporție de 80 la sută

    de Special Arad | 5 octombrie 2024, 3:52 PM | Administraţie | Recomandările editorilor | Știri Arad

    2

    Construirea centurii de est a municipiului, inclusiv cele două obiective de referință – podul peste Mureș și pasajul de cale ferată – se apropie de final, susțin reprezentanții Consiliului Județean Arad. Constructorul estimează că lucrările sunt realizate, în prezent, în proporție de 80%. Termenul de finalizare a proiectului este ianuarie 2025.

    Valoarea lucrării este de peste 300 de milioane de lei.

    Prin finalizarea întregului inel de centură, tot traficul de tranzit va ocoli municipiul. Comuna Fântânele și sudul municipiului vor avea oportunități multiple de dezvoltare economică, de atragere a noi investitori, care astfel vor fi conectați la principalele artere rutiere, drumurile naționale, autostrada, drumul expres Arad-Oradea, totul în proximitatea municipiului.

    CONSTRUIREA CENTURII DE EST A ARADULUI

     

    Centura de est a municipiului are o lungime de 11 kilometri și cuprinde un pasaj de trecere peste calea ferată Arad-Timișoara și un pod peste Mureș (la Fântânele, spre Vladimirescu). Odată cu finalizarea lucrării, va fi asigurată legătura între drumurile naționale, Arad-Timișoara și Arad-Deva, dar și racordarea la autostradă Nădlac-Arad-Timișoara. Odată cu finalizarea lucrării, Aradul va deveni primul municipiu reședință de județ din țară care va avea un inel de centură complet.

    Citește și: Șantierul la Centura Arad Est a depășit 75%, iar podul se apropie de 90% stadiu de finalizare

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. @Dan
      La un moment dat m-am întrebat și eu, asta…
      Dar, apoi, am descoperit singur, răspunsul:
      – în sătucul numit Arad, cu un nivel de trai submediocru (valoarea medie, în cifre, a acestuia, fiind ridicată de „îmbuibații și privilegiații Sistemului”, care nu sunt puțini !!!) cu investiții notabile, în producție sau proiectare, NULE, iar cele câteva investiții în logistică fiind făcute în jurul Autostrăzii, cu cetățeni care nu-și pot permite nici un parc auto considerabil (pt că, efectiv nu-l au unde parca) și nici de biciclete (pt că nu au o rețea de Piste corecte și eficient făcutâ), atunci pt ce naiba ne-ar mai trebui nouă, 2 benzi pe sens ?
      .
      Pt căruțele la care, probabil, ne vom întoarce, pt care nu vom fi jupuiți de zeci de taxe inutile pt noi, dar vitale pt „teșchereaua” politicienilor ?
      Pt. astea nu cred că va fi nevoie de drumuri late, ajung niște ulițe prăfuite …
      .
      PS: – oare, până la Alegeri, pt fiecare procent în plus, de realizare a acestei Centuri, vom avea câte-o declarație de presă a „găștii de Arad” și câte-un articol pe această temă?
      Că de alte realizări de etalat, nici nu poate fi vorba:
      – un liceu reabilitat sub-orice-critică, în dublul timpului alocat ;
      – reabilitări termice făcute chiar mai dezastruos ca și liceul;
      – biciclete de închiriat, care au dispărut înainte de a apărea;
      – înlocuirea unor șine tramvai într-un timp monstruos de mare;
      – un nou Pod peste Mureș făcut într-un timp dublu decât normal, bineînțeles cu o singură bandă pe sens, fără linii de tramvai si care nu are nici măcar cslitatea accesului fluent și rectiliniu pe el, traversarea sa fiind similară (fostei) probei de jaloane, de la Școala de Șoferi; ba, mă mai gândesc cu groază, când vor începe să se desprindă bucăți din el sau să se fisureze, ca majoritatea „mărețelor realizări” din Arad ?!

      +4 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    8 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.