marþi, 23 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Compania aeriană care-şi sfătuieşte pasagerii să nu mai zboare cu avionul

    de Special Arad | 6 iulie 2019, 5:25 PM | Internaţional

    0

    imagine cu rol ilustrativ

    Afirmaţia economistului Milton Friedman conform căreia singura responsabilitate a unei afaceri este de a maximiza profitul a dus la întrebarea dacă o companie ar trebui să aibă şi alte scopuri, mai benefice pentru societate. Este o practică acceptată ca o companie să îşi promoveze serviciile şi produsele. Aşa că decizia KLM de a-şi încuraja pasagerii să zboare cât mai rar cu putinţă este surprinzătoare. Compania aeriană olandeză a lansat o campanie numită „Zboară responsabil“, care conţine câteva sugestii surprinzătoare privind modul în care pasagerii ar putea ajuta la reducerea emisiilor de dioxid de carbon din industria aviatică. Mesajul campaniei este că, în timp ce „toţi avem nevoie să zburăm din când în când”, uneori există alternative mai bune.

    „Trebuie să vă întâlniţi faţă în faţă de fiecare dată? Ai putea lua trenul, în schimb?“, întreabă amabilul narator. Clipul se încheie cu asigurarea că „nu a fost efectuată nicio cursă pentru realizarea acestui film“.

    Aşa cum explică KLM într-un comunicat, călătoriile aeriene reprezintă 2 până la 3 procente din emisiile generate de om la nivel mondial şi acest număr creşte, întrucât tot mai multe persoane îşi permit să dea bani pe un bilet de avion ca să vadă lumea. Compania aeriană cu o istorie de 100 de ani spune că a înlocuit flota sa cu avioane mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, folosind biocombustibil. „Lucrăm din greu pentru a face lucrurile bine, dar toate părţile implicate trebuie să îşi unească forţele pentru a crea un viitor sustenabil”.

    Citeste mai mult pe adevarul.ro

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    7 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.