Clasamentul hypermarketurilor în România
O analiză pusă la dispoziția Economica.net de către termene.ro arată că grupul Lidl&Schwarz conduce detașat topul hypermarketurilor din România, având 8% din cota de piață națională cu Kaufland și 4,2% cu Lidl. Cota de piață este dublă, în ambele cazuri, raportată la București.
Liderul pieței comerțului alimentar din România este Kaufland, rezultă analiza citată, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât și al numărului de magazine, informează Economica.net.
Carrefour a raportat o cifră de afaceri de 5,1 miliarde de lei, fiind al doilea retailer alimentar din punct de vedere al cifrei de afaceri (4,64%) la nivel național.
Dacă facem abstracție de faptul că Lidl face parte din același grup cu Kaufland, putem spune că acesta este al treilea cel mai mare comerciant alimentar din România, având o cifră de afaceri de 4,2%.
Urmează în clasament Metro Cash&Carry, cu toate că acesta se adresează agenților economici și nu neapărat publicului larg.
Cu o cotă de piață de 4% la nivel național, al cincilea retailer alimentar din România este Auchan (care deține și lanțul de hypermarketuri -real).
Urmează în top Mega Image, care a reușit performanța unei cote de piață de 3,2% la nivelul țării.
Fiind achiziționat în totalitate, lanțul de magazine Billa se va denumi în curând Carrefour Market, iar la nivel de țară, operatorul acestuia, Artima, deține doar 0,9% cotă de piață, fiind codaș în clasament.
Topul nu menționează cotele de piață ale lanțurilor Selgros, Cora, Penny Market, Profi și Unicarm.
Comentariile portalului
Normal ca nu! Intr-o epoca in care industria transporturilor aeriene se dezvolta exponential in toata lumea ar fi o greseala greu de remediat. Pana si Odorheiul Secuiesc isi construieste aeroport (...)
Mergeti peste granita la unguri si invatati cum sa puneti in valoare resursele. Un dram de bun simt ar trebui sa caracterizeze autoritatile,si nu numai bufetul si bautura la (...)
Aradeanul vede, tace si voteaza tot asa. Nici nu mai comenteaza prea mult, ca are job si credite. Ba mai si da mita, aplauda si sta la poza, ca tot (...)