marþi, 3 decembrie, 2024

Special Arad Logo

    Plin de camioane, în Arad, pe caniculă, la 38 de grade. N-are cine să le verifice că polițiștii sunt la o bere rece, că e vineri și prea cald pentru muncă

    de Alin Olteanu | 4 august 2023, 3:49 PM | Administraţie | Știri Arad

    10

    Regulile sunt făcute pentru fraieri. Și cât timp fraierii le respectă, șmecherii își fac treaba. E caniculă afară și pe șosele nu ar trebui să fie, conform interdicției făcute publice ieri, niciun camion cu masa totală autorizată de peste 7,5 tone. Așa e. Niciun fraier cu mașină de peste 7,5 tone nu e pe străzi. În schimb, șmecherii circulă și circulă șmecherește (scuzată să ne fie repetiția), pe străzi lăturalnice.
    Un cititor ne-a trimis niște fotografii (am reușit să folosim una dintre ele, în care se vad două camioane) cu mașini care la ora asta ar trebui să stea la umbră, nu să strice asfaltul la o temperatură de 38 de grade. „Au venit din Micălaca, de pe Renașterii, nu s-au dus pe la pasajul care se face la ieșirea spre Horea, ci au mers în Vladimirescu și acolo, în centru, au luat-o pe drumul spre Gară”.
    „Circulă de spui că sunt furnici – eu am numărat trei – și nimeni nu le face nimic. Ah, pe drum am văzut și un tir de la LKW Walter. Legea e făcută doar pentru noi, proștii. Lor, ăstora cu mașinile care circulă fără să le pese că nu e voie, nu le face nimeni nimic.
    Apropo, nu am văzut nicio mașină de Poliție rutieră sau de la alte instituții care ar trebui acum să verifice, nu să stea la apă cu gheață. Într-adevăr, între Vladimirescu și Horea drumul este Județean, dar între Arad și Vladimirescu nu cumva vorbim despre DN 7, adică Drum Național, domnilor de la Rutieră, CNAIR sau pe unde mai lucrați voi și aveți în fișa postului să faceți verificări” ne-a mai spus cititorul nostru.

    Reamintim interdicția pentru caniculă anunțată ieri:

    Î𝐧 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟒 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭, 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐚𝐥𝐮𝐥 𝐨𝐫𝐚𝐫 𝟏𝟎:𝟎𝟎 – 𝟐𝟎:𝟎𝟎, va fi restricționată circulația autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone 𝗽𝗲 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗻𝗮𝘁̦𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹𝗲, 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗲𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝘀̦𝗶 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗹𝗲 din județele Teleorman, Giurgiu, Ilfov, Mehedinți, Dolj, Olt, 𝐀𝐫𝐚𝐝, 𝐓𝐢𝐦𝐢𝐬̦, 𝐂𝐚𝐫𝐚𝐬̦-𝐒𝐞𝐯𝐞𝐫𝐢𝐧, Ialomița, Călărași și Bihor.

    Citește și: Arad și alte 11 județe. Circulația autovehiculelor cu masa de peste 7,5 tone este restricționată astăzi, 4 august, pe DN, DE și autostrăzi

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Plătim rovinieta? Da. Cat? 6o0 de lei pe luna. Ca să ce? Sa îmi restricționati munca . Pentru ce? Ca drumul nu este construit sa reziste ca în orice tara civilizata . Nu îmi pasa. Cum nici companiei de drumuri nui pasa ca eu ca plătesc luna de luna 600 de lei pe luna pentru niște drumuri pline de gropi etc. Deci? Vrem o tara ca afara. Cel ce ai scris articolul 4 stai jos, ne vedem în toamnă.

      --3 voturi
      +1
      -1
    2. Andre dragule, mentalitate josnica! daca platesti nu inseamnaca iti e permis orice, nu inseamna ca ai voie sa faci orice doar pt ca ai platit.

      „munca” ta aia distruge infrastructura adica distruge si banii mei platiti pt rovinieta…poti sa digeri asta?

      banuiesc ca esti ceva patron, patronas dupa interventie.

      +7 voturi
      +1
      -1
    3. Corect @radu!
      .
      Și @andre dragule, dacă vrei „o țară ca afarâ”, eu propun ca TOATE VEHICULELE DE TRANSPORT TONAJ, să aibe montate GPS cu Senzor de Greutate PE FIECARE AX, care să transmită ÎN TIMP REAL încărcarea vehicolului către ARR , IGTR și Poliția Rutieră, (și înregistrarea instantanee în Baza de Date, a tuturor depășirilor de tonaj – ca să nu poată apărea „intervenții” ulterioare) asta așa, ca să vedem cum „e respectată legea la fel pt toți!” 🤔

      +8 voturi
      +1
      -1
    4. @Andre, mare dreptate!
      Într-o lume ideală, calitatea și siguranța ar trebui să fie principalele preocupări atunci când vine vorba de construcții și proiecte majore. Cu toate acestea, în România, pare că acest principiu fundamental este adesea uitat în umbra schimbărilor legislative aparent favorabile constructorilor. O problemă stridentă și demoralizatoare care a căpătat contur în peisajul construcțiilor românești este tendința constantă de a schimba legislația pentru a proteja interesele constructorilor, în loc de a remedia lucrurile într-un mod adecvat.
      Efectul acestei abordări defectuoase se poate vedea în ciclul nesfârșit al reparațiilor și reabilitărilor continue. În loc să se abordeze problema la rădăcină și să se aducă îmbunătățiri semnificative, autoritățile aleg să schimbe regulile jocului, creând astfel un mediu în care constructorii nu sunt motivați să ofere lucrări de calitate, știind că legislația va fi mereu în favoarea lor.

      --2 voturi
      +1
      -1
    5. @Ion
      Aici e vorba, ÎN PRIMUL RÂND, de respectarea legii și , de dreptul moral de „a bate obrazul” ACELORA care n-o respectă.
      .
      Eu, ca utilizator DOAR de autoturism, aș putea reclama starea drumurilor, dar @andre ca utilizator de mare tonaj, care ÎN MOD REPETAT DEPĂȘESTE SARCINA maximă admisă pe ax (cum fac majoritatea, mai ales dacă are atașată la capul tractor, o basculanta pe 3 axe), NU ARE ACEST DREPT!!!
      .
      Pt că NIMENI NU PROIECTEAZĂ DRUMURI MUNICIPALE sau județene PT. TANCURI ( iar supraîncărcarea unui vehicol de tonaj, îl apropie de cea s unui tanc!).
      Pt tancuri, Ceaușescu a creeat Drumuri Strategice DIN BETON, dar eu n-am auzit ca vreun deținător de balastieră și de flotă auto de tonaj , SĂ CONTRIBUIE la întărirea drumurilor frecvent utilzate de ei (care le și maximizează profitul) pt a rezista la rulajul lor, de mare tonaj, zilnic. 😠
      .
      Niciunde în lume, plata unei taxe de orice fel, NU-ȚI PERMITE utilizarea acelui bun-piblic după bunul-plac, ci DUPĂ REGULI!!!
      .
      Iar tema acestui articol e faptul că indiferent cât am reclama calitatea lucrărilor (cum o fac și eu în mod frecvent), nu putem să ne plângem dacă-i ACCEPTĂM PE NESIMȚIȚII CARE NU RESPECTĂ TONAJUL pe acele drumuri. 😡
      Sper că ți-e și ție clar, acum…

      +2 voturi
      +1
      -1
    6. @Db
      Va intreb eu ce predomina in general in Romania, depasirea incarcaturi sau calitatea proasat a lucrarilor?
      Va intrev de ce in mijlocul orasului asfaltul este demivelat, de ce pe cele mai circulate artere din oras in apropierea semafoarelor asfaltul denivelat?
      Iar daca tot vorbim de vehicule de mare tonaj, de ce autoritatile permit intrarea acestora in oras sa aprovizioneze hipermarketurile in loc sa fie aprovizionate cu de autovehicule de pana in 7,5t.

      ps: tema articolului este respectarea legislatiei privind interzicerea circulatiei intr-un anumi interval orar!

      0 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    2 + 4 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.