Autostrada rămasă „în aer” între Sibiu și Brașov
Trei din cele patru loturi ale Autostrăzii Sibiu – Făgăraș au fost contestate din cauza deficiențelor în documentație, precum greșelile de redactare care au transformat barajul provizoriu într-un „catâr”.
Legătura principală dintre municipiile Sibiu și Brașov o reprezintă DN1, un drum național încadrat ca drum european E68, cu o bandă pe sens, care în multe cazuri trece chiar prin mijlocul localităților pe care le străbate și care este incapabil să facă față tranzitului din ce în ce mai mare și implicit al blocajelor cauzate în principal de creșterea numărului de accidente rutiere.
În acest context, s-a pus în discuție necesitatea unei autostrăzi între Sibiu și Brașov. Autostrada Sibiu – Făgăraș (A13), o investiție de aproximativ 8 miliarde de lei / 1,6 miliarde de euro (fonduri europene nerambursabile), reprezintă de fapt prima dintre cele două secțiuni din Autostrada Sibiu – Brașov (A3 Râșnov).
Licitația pentru proiectarea și execuția Autostrăzii Sibiu – Făgăraș (video) a fost lansată vara trecută, după șapte ani de tărăgănări.
Citește mai mult pe Adevărul.
Comentariile portalului
Tren si catre Aeroportul Arad ca Mosneag si zecile de trantori sa se deplaseze mai economic catre locul de trandaveala.
Da, asa e, in camp vor sa faca statia, probabil astia au facut scoala cu femeia de servici de le-a venit asa idei inteligente, daca s-ar fi informat cum au (...)
Cam cat mai e salariul prin fabricile din Arad ? 3000 -4000 ?