Anunțul făcut de Facebook în urmă cu puțin timp, referitor la paginile utilizatorilor

Facebook intenționează să introducă tag-ul “satiră” pentru articole de tipul parodie care intră în news feed-ul utilizatorilor, relatează ProTV.
Rețeaua de socializare asociază în mod automat acest cuvânt cheie pentru toate elementele parodice sau satirice, iar acest lucru se pare că a fost cerut chiar de utilizatori.
Această funcție nouă, confirmată de companie, va fi introdusă tocmai din cauza faptului că o mulțime de utilizatori sunt induși în eroare de articole cu informații nu tocmai reale.
“Am primit mai multe cereri din partea utilizatorilor care doresc să poată face o distincție clară dintre conținutul satiric și celelalte articole”, explică Facebook.
Comentariile portalului
Fara legatura cu subiectul dar foarte interesant Domn Profesor va recomand un clip de pe youtube despre piata media de la noi. https://www.youtube.com/watch?v=4El4YojxUnc
Tocmai că nu mă aștept. Vedeți răspunsul cu Nr 2, plus varianta cu un investitor cu cap. Accentul este pe ”cap”.
Mersi de comentariu, ați reușit să explicitați răspunsul cu numărul 2.