Amendă de 770.000 de euro pentru Wizz Air, după ce și-a păcălit clienții
Compania aeriană low-cost Wizz Air s-a ales cu o amendă în valoare de 770.000 de euro pentru comunicare înșelătoare. Autoritatea pentru concurență de la Budapesta a fost cea care a aplicat sancțiunea, conform Reuters, citat de adevărul.ro.
5,9 milioane de persoane au zburat în luna iulie cu Wizz Air.
Anunțul cu privire la amendă a fost făcut sâmbătă de instituție pe site-ul său. Conform autorității, compania aeriană și-a păcălit clienții pentru a achiziționa bilete mai scumpe.
Autoritatea pentru concurență din Ungaria a precizat că Wizz Air a încălcat principiul due diligence-ului profesional și a indus în eroare prin felul în care și-a prezentat serviciul de check-in automat.
Compania Wizz Air nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii.
Amenda a fost aplicată după ce compania low-cost și-a revizuit în scădere previziunile privind profitul anual, la începutul săptămânii, după ce a înregistrat o scădere de 44% a profitului operațional în primul trimestru, ca urmare a cheltuielilor generate de problemele cu motoarele Pratt & Whitney și de contractele unice de leasing pentru creșterea capacității.
Wizz Air, care folosește aeronave Airbus, a întâmpinat probleme cu motoarele Pratt & Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale fiind blocate la sol pentru verificări în această vară.
Gradul de ocupare al aeronavelor a fost de 93,8%, în condițiile în care compania a trebuit să renunțe la 1% din zborurile planificate din pricina unor întreruperi la nivel mondial.
Comentariile portalului
Mulțam de comentariu. Mă onorează!
E de ilustrație, dar seamănă foarte bine cu cea din poveste. Cea originală mai există doar în părți, roțile sunt undeva în pod, cadrul tot (...)
Frumoasă istorioara, bicicleta din poză e chiar cea din poveste? Sau a-ți vrut să exemplificati modelul? Semicursiera și pegasul au fost cele mai fiabile biciclete. Cu dinam care alimenta (...)