marþi, 23 iulie, 2024

Special Arad Logo

    A început construcția noului Dedeman la ieșirea din Arad spre Deva

    de Special Arad | 25 august 2023, 11:29 AM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    9

    Vom avea un al doilea magazin de bricolaj Dedeman la Arad, construcția halei a început în aceste zile. Vestea nu este nouă, intenția există încă din 2020, nu fără năbădăi.

    Clădirile care se aflau pe spațiul fostului „Las Vegas” la ieșirea din municipiu spre Deva au fost demolate în vara anului trecut, după ce proiectul, întocmit de firma Pro Arhitectura, a primit avizele direcțiilor responsabile din cadrul Primăriei Arad și a fost aprobat, după mai multe certuri, în Consiliul Local Municipal în toamna anului 2020.

    Citește și: Dedeman-ul a stârnit ceartă în Consiliul Local

    Pe lângă construcția clădirilor propriu-zise, în proiect se prevede și amenajarea căilor de acces cu strada Șiriei, suprafața terenului de 107.883 mp fiind situată între strada Șiriei și Calea Radnei din municipiu.

    dedeman micalaca

    Potrivit PUZ-ului, circulația către incinta propusă pentru reglementare va fi asigurat prin două accese rutiere, un acces rutier principal din Calea Radnei (parte a drumului național DN 7 în intravilanul municipiului Arad) prin amenajarea unui braț suplimentar din intersecția tip girație existentă, braț ce se va continua printr-un drum de acces care va deservi incinta reglementată, drum ce se va prelungi până la actualul traseu al Străzii Șiriei, din care va fi amenajat accesul rutier secundar ca o intersecție în „T” cu actual traseu al străzii Șiriei, traseu ce va fi păstrat și după realizarea pasajului denivelat al DN 7 peste linia de Cale Ferată și ce va trece pe sub pasaj.

    Pentru amenajarea accesul rutier principal propus din Calea Radnei, parte a DN 7, din intersecția tip girație existentă se propune amenajarea unei benzi de intrare cu viraj la dreapta suplimentară pe Calea Radnei, pe sensul de mers Vladimirescu – Arad, bandă ce va continua în sensul giratoriu ca a treia bandă de circulație și care va fi separată de banda existentă printr-o insulă din marcaj rutier, urmând a fi apoi racordată la drumul de acces printr-o „curbă tip arc de cerc”.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Intrebare, intrebatoare, daca nu era implicata familia Falca se mai aproba acoperirea cu betoane a 10 ha de teren ? Unii vor spune ca terenul a fost proprietate privata si detinatorul face ce vrea cu terenul si il vinde cui vrea iar cumparatorul construieste ce vrea pe acel teren, gresit, legislatia nu-ti da voie sa construiesti ce vrei si sa acoperi intreaga suprafata (amprenta) cu betoane. Apropo vedeti litigiu P.M. Arad cu proprietarii timisoareni ai terenului fostei fabrici „Tricoul Rosu” din Arad. Bravo lor celor de la DD-man care s-au orientat si s-au adresat cui trebuie pentru ca solicitarea lor sa nu fie respinsa in C.L.M. Arad.

      +3 voturi
      +1
      -1
    2. Dinainte sa citesc articolul, am intuit ca o investiție asa mare unde e vorba de bani multi se face prin Falca si Seculici, aptfel nu ar primi avizele. Si, ce sa vezi? Proiectul e facut de filma clanului Falca-Seculici, Pro-Athitectura.l, ca de altfel orice investitie unde e vorba de bani multi, ca să-și traga clanul procent din afacere. Milionari adevărați, Falca si Seculici, altfel Primaria nu le dă avizele.
      Traiasca democratia si coruptia si justitia cu pensii speciale, ca nineni nu s-a atins de ei din Procuratura, iar oile ii voteaza de 20 ani la cârma Aradului.

      +9 voturi
      +1
      -1
    3. Văd că cei de la Dedeman și-au asigurat accesul principal direct din Sensul Giratoriu.
      Bravo lor! 👏
      .
      Că, imbecilii (mai bine zis „nesimțiții” – pt că sunt convins CĂ ȘTIU BINE ce fac, dar „li se fâlfâie” de Arad și arădeni) din camarila care STĂPÂNEȘTE orașul și județul, nici „de-al dracului” n-au vrut să cumpere fâșia de parcelă de la cei de la Las Vegas, ca să „înțepe” coborârea de pe viaduct direct în Sensul Giratoriu ACTUAL . 😡
      .
      Așa, după ce am și așteptat peste 10 ani ca tâmpiții, o să ne alegem, în loc de o fluidizare a traficului, CU O NOUĂ INTERSECȚIE DE COȘMAR 😈 , care va beneficia de tot felul de SOLUȚII IMPROVIZATE (după „modelul” deja cunoscut, Falcă & Bibarț), una mai tâmpită ca alta, în loc să se fi rezolvat problema SIMPLU , ELEGANT și , mai ales, EFICIENT (asă cum au făcut acum, cei de la Dedeman!).
      .😣
      .
      De fapt, cred că ANUME A FOST PĂSTRATĂ parcela cu acces direct in Sens, pt cineva „cu dedicație”, pt că, în cei 10 ani de când „se screme” Primăria să finalizeze un amărât de viaduct (nu mă luați ca nu Primăria îl face ci CNADR, pt că , DACĂ AR FI VRUT, Primăria, prin oamenii lor politici, PUTEA DE MULT SĂ MIȘTE LUCRURILE – ca Bolojan la Oradea, sau ca Boc și Fritz, în Cluj și Timișoara), putea de 100 de ori să-l cumpere sau chiar să-l exproprieze cu despăgubire!🤔
      Și era vorba doar de o „fâșie” din ditamai terenul…
      .
      Dar, de ce naiba mă mai mir…?
      Doar e „Aradul lor”, nu „AL NOSTRU”! 😎
      .
      PS: apropo, vă place Sensul Giratoriu de la Via Carmina?
      E primul Sens ÎN PANTĂ pe care l-am văzut vreodată (pe lângă faptul că e și strâmt – pt TIR uri și tâmpit desenat).
      Principalul e că are într-un colț „sigla” : „Falcă & Bibarț SRL”.
      … Iar, în curând, vom deveni „noul Caracal” al României (dacă nu am si devenit deja…).😉

      +5 voturi
      +1
      -1
    4. @Jack
      Aha, deci atunci chiar vom bate recordul în imbecilitate, CU DOUĂ Sensuri Giratorii principale și ALIPITE, urmate de o bariera unde trenul trebuie să coboare pantograful ca să poată trece (dacă și reușește…😉) de firul de tramvai, iar după barieră încă un Sens Giriatoriu, DESCENTRAT, STRÂMT și ÎN PANTĂ!!!
      Meserieee frate…! 👍
      Mamăăă…, ce invidioși vor fi cei din Caracal pe noi. …! 😉
      .
      Da, știu ca mai este „salba de giratorii, a lui Falcă” , spre Brico (o altă cretinitate, primul și ultimul fiind arhisuficiente), dar, chiar și acolo, unde cel din mijloc este mai mult de decor, distanțele dintre ele sunt mai mari (dar, chiar și așa, MULT PREA APROPIATE decât ar fi normal!!!).

      +1 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    4 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.