Aradul își caută logo și mascotă pentru Capitala Culturală Europeană





Asociația Arad – Capitală Culturală Europeană 2021 și Primăria Municipiului Arad organizează un concurs pentru stabilirea logo-ului și a mascotei asociației.
Cei ale căror mascotă și logo vor fi alese la finalul concursului vor fi premiați cu câte 10.000 de lei. Totodată, după ridicarea premiilor, dreptul de proprietate pentru logo și mascotă va fi transferat către Asociația Arad – Capitală Culturală Europeană 2021.
În ceea ce privește logo-ul, organizatorii caută elemente care să definească Aradul ca o comunitate dinamică, tendința către înnoire, reinventare, respectând însă cultura, tradițiile și patrimoniul local existent. Logo-ul trebuie să definească personalitatea și caracterul Aradului. Acesta trebuie să exprime spiritul multietnic și multicultural al Aradului, ambițiile de a se valida ca un oraș deschis, un spațiu al integrării și al creației. Toate materialele promoționale ale Asociației vor fi personalizate cu acel logo.
Despre mascotă, organizatorii spun că trebuie să fie o figură simpatică, un simbol al comunității locale, inspirat din viața de zi cu zi a arădenilor. Aceasta poate fi reprezentată printr-o clădire, un element geometric, un animal, orice grup reprezentativ sau construcție care pot fi asociate cu spiritul Aradului. Se va ţine cont de faptul că ea trebuie ulterior croită şi realizată dintr-un material textil sau plastic, care se va constitui într-un obiect de promovare a Asociaţiei şi a Aradului. Concursul este deschis pentru orice competitor inventiv, cu spirit de iniţiativă. Concurenţii vor expedia lucrările lor în format tipărit şi electronic pe adresa asociatiei- Arad, Str. Horia nr.2, apt. 6 C. Pe mapă (dosar plic cu marginile sigilate) nu se vor trece datele de identificare ale concurentului, ele regăsindu-se în interiorul mapei, într-un plic separat, închis. Plicul va conţine o scrisoare de prezentare cu datele de contact ale competitorului şi un Curriculum Vitae. Pot depune lucrări persoanele fizice, asociaţiile, fundaţiile, societăţile comerciale de orice fel. Oricare participant poate depune în concurs mai multe mape, respectând strict prevederile stipulate.
Juriul care va realiza selecţia va fi format din cinci persoane. După semnarea contractului, câştigătorul va livra materialele suplimentare solicitate pentru logo, respectiv mascotă, la cererea asociaţiei, în termen de 7 zile de la fiecare solicitare formulată în scris. Mapa de concurs va conţine: -plicul închis cu datele de identificare ale concurentului -planşe în format A4, color, cu propunerea de logo sau de mascotă, grafică sau jpg (rezoluţie format electronic min. 300 de pixeli), explicarea conceptului. Este necesar să figureze pe verso şi codul de culoare pentru tipar. Termenul limită este 16 mai 2014 (data poştei). Asociaţia va anunţa câştigătorul în săptămâna 26-31 mai 2014.
Comentariile portalului
Ești prost informat, dar nu asta contează. Polițiștii trag lunar, cu Beretta de 9 mm, cel puțin 10 cartușe pe tragere. Așadar, Popică Sebi să stea (...)
Pă ,,bătrâna doamnă" dacă o mai țin puterile ar face bine să meargă pă centură după niște bani cinstiți, nu dân bugetul primăriei! E (...)
De peste 100 ani occidentul lupta(asa zisa lupta) ptr.stoparea acestui flagel.Fara succces,drogurile,odata cu democratia au patruns in toata lumea.Oare de ce nu pot face politicienii, (...)