Viceprimarul Cheșa îi bate obrazul, bineînțeles subtil, primarului Bibarț din cauză de… Don Quijote





Ieri, într-o postare a „rondului de zi” pe care-l face constant prin Arad, primarul Bibarț (de la PNL) și-a exprimat dezacordul față de decizia de a se desființa trecerea de cale ferată de pe strada Șiriei, o dată cu darea în folosință a pasajului din Micălaca.
Necunoscând „culisele”, chiar am apreciat poziția primarului și de aceea am și ales să promovăm declarația acestuia. Inclusiv să enumerăm demersurile pe care edilul susține că le-a făcut, dând de înțeles, așa cum o face de obicei, că „eu m-am luptat, eu am făcut, eu fac.. doar eu fac”. Ne aduce aminte de cineva acest comportament, însă nu e cazul acum să ne „afundăm” în subiect.
Așadar, ieri, primarul, de unul singur, s-a lăudat că nu se va lăsa cu una cu două în războiul purtat cu Ministerul Transporturilor și cu CFR. Ne spunea printre rânduri că are loc o adevărată luptă și noi toți am înțeles că problema nu e rezolvată și că, ce atâta vorbărie, să ne pregătim să ieșim în stradă.
Astăzi, surpriză! Viceprimarul Cheșa (de la PSD) îi bate lui Bibarț obrazul fără să îi dea numele și, într-o postare pe o pagină de socializare, explică demersurile care au fost făcute și indică persoanele care au făcut lobby pe lângă ministrul Grindeanu pentru ca să nu fie desființată trecerea de cale ferată.
Vicele spune că problema este ca și rezolvată, dar nu de azi, ci de mai multe zile.
„Mult zgomot pentru nimic”… decât pentru imagine
Iată postarea de astăzi a viceprimarului Cheșa: „Am primit nenumărate apeluri telefonice, din cauza unei teme care nu e de actualitate, adică nu a apărut azi sau ieri, și pe care o vom rezolva cu siguranță. Este vorba despre închiderea legăturii dintre strada Șiriei și drumul spre Horia, cei de la CFR dorind să desființeze bariera de la trecerea cu calea ferată, după inaugurarea noului pasaj din acea zonă.
Colegul meu Eusebiu Pistru, senator PSD Arad, a avut nenumărate discuții cu cei de la CFR și cu reprezentanții Ministerului Transporturilor, solicitând ca acea barieră să rămână funcțională, iar arădenii să poată circula în continuare pe drumul dintre strada Șiriei și Horia.
Astăzi (ieri – nota red.), am avut personal o discuție cu domnul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu (PSD), pe această temă și am primit asigurări că problema se va rezolva și drumul va rămâne deschis.
Ulterior, la cererea domnului ministru, l-am rugat pe domnul primar Bibarț să transmitem o solicitare în acest sens la minister, lucru care s-a și întâmplat în cursul zilei de ieri.
Așadar, dragi arădeni, nu vă faceți probleme. Ministerul Transporturilor condus de colegul nostru Sorin Grindeanu va deschide noul pasaj și în același timp va lua măsuri astfel încât traficul să se desfășoare în continuare și pe sub pasaj. În concluzie, cum ar zice dramaturgul, mult zgomot pentru nimic”.
După cum se poate ușor constata, vicele îi servește primarului o palmă de toată frumusețea, sugerând că acesta din urmă doar a ieșit în public să se laude… că se luptă cu…nimeni (dar nouă ne-a adus aminte de Don Quijote), mai mult să sperie oamenii decât să îi liniștească, profitând de asta pentru a-și face campanie de imagine.
Deși, așa cum spune Ilie Cheșa, problema este rezolvată printr-o simplă hârtie pe care el i-a solicitat primarului să o semneze și să o trimită, iar aceasta a fost „adresată” chiar de ieri, înainte ca primarul să își facă rondul și să se lupte cu ministerul Transporturilor.
Ce spunea ieri primarul Călin Bibarț
„De ceva perioadă de timp am avut discuții telefonice, în primă fază, cu ministrul transporturilor, cu directorul CFR, la nivel național, iar la cel regional, la Timișoara, pe același subiect: intenția CFR-ului ca la momentul deschiderii traficului de aici (de pe pasaj, n.red.) să desființeze bariera de pe Calea Șiriei, lucru cu care nu suntem de acord!
În prima fază, ne-au explicat că e tren de mare viteză și că trebuie alt regim. Le-am arătat că suntem în oraș și că oricum are regimul redus de viteză, iar mai încolo e bariera de la Glogovăț și oricum trebuie să încetinească. Apoi ne-au explicat că este nu știu ce SF (studiu de fezabilitate, n.red.) și PT (proiect tehnic, n.red.) de acum 14- 15 ani.
O fi fost atunci o situație pe teren și că așa s-a gândit ca la construcția pasajului să se închidă Calea Șiriei.
Dar nu este normal! Pentru că pasajul preia traficul, în general, de tranzit, de pe DN7, pe centură, frontieră și invers, iar Calea Șiriei face legătura cu Șiria, cu drumul județean și cu toată Valea Crișului și bifurcația spre Valea Mureșului”.
***
Chiar mai e nevoie să spunem ceva? Poate doar să spunem că a început campania electorală…
Comentariile portalului
Odihna vesnica !!
Deci, infradtructura orașului e legată de sărbătorile religioase!?
Imi cer scuze,poate gresesc ,fara sa tin partea soferului si facand abstractie de functie,din video nu vad cu ce a gresit omul? Se pregateste sa intre in locul (...)