Viral pe facebook: „Cască ochii în plm” la Kaufland





O fotografie care prezintă eticheta cu informaţii despre fasolea vândută aparent la un magazin Kaufland din Bucureşti a devenit virală pe Facebook. Motivul? Textul tipărit în dreptul ţării de orgine a produsului. Fotografia a fost publicată pe Facebook joi seară şi prezintă eticheta pentru un pachet de 500 de grame de fasole proaspătă, vândut cu 9,99 de lei. Nimic în neregula până aici. Partea amuzantă apare când vrei să afli ţara de orgine a produsului. Detalii în postarea de pe Facebook a clientului care a descoperit „gluma“. Utilizatorul Facebook care a publicat imaginea susţine ca fost realizată în hipermarketul Kaufland Vitan.
sursa: adevărul
Comentariile portalului
Aici e vorba despre biserici, nu despre presă. Iar definiția extremismului, conform Dicționarului Explicativ al Limbii Române înseamnă: „Atitudine, a unor curente, mișcări, persoane politice (...)
Mizerii. Cine decide cine e extremist? Presa??? Hai mah lasi.
Foarte proeuropean cand Valea o ia a vale in mod grobian, in afara de jigniri de mahala si vise cu pupaturi pe langa certitudinile despre cine e spalat pe creier (...)