Binomul arădean – sau cum moda și marketingul dau bulevardul „pe minus”
Vă invităm să pornim împreună către deznodământul acestui articol, prin intermediul unei probleme de matematică: Se dă magazinul „X”, care este mereu prezentat la puterea a cincea. Lumea bună din mediul „Y” cumpără mereu haine de acolo ca să se spargă în figuri pe la petrecerile „A”, „B” sau „C”, cheltuind ∑ imense la magazinul„X”.
Demonstrați care este modul optim prin care proprietarul magazinului „X” își anunță clienții „Y” că acesta intră în renovare până la ziua „Z”.
Concluzie: Nu așa cum ați crede.
Ce tot bolborosim noi aici?
Pe românește: atât de elegant și-a anunțat intrarea în renovare un magazin bine cotat din buricul târgului, situat exact pe Bulevardul Revoluției, că nouă aproape că ne-a dat un miniatac de cord când am trecut pe acolo. Anunțul ăsta poate să facă orbii să vadă din nou, frate! Poate că o fi noua providență… dar noi suntem ceva mai bătuți în cap și nu pricepem planuri din astea divine. Noi ne poticnim în chestii din astea lumești numite PUZ-uri care, trebuie să recunoaștem, par din ce în ce mai mărunțele pentru mai toată lumea, darămită pentru protipendadă!
Așa că chiar așa! Ce mai contează că strici armonia arhitecturală (pfff, na, că ne-a pufnit și pe noi râsul) când tu, proprietar de proprietar, lider suprem fashion, expert al eleganței, hotărăști că tre’ să-ți renovezi dugheana?! Că doar n-o să-i lași pe bieții clienți cu buza umflată, să creadă săracii că ai închis!
Stați liniștiți: everifing iz andăr control – cum s-ar zice în limbi mai mult decât internaționale. Lassan, omu’ numa’ renovează, na!
Comentariile portalului
Vă mulțumim! Vă pregătiți de Înviere?
Urmeaza f-ca Delphi Ineu.....
Avem cea mai slaba si mai proasta presa din toata mass-media Romaniei ! Specialul este de cacat, Aradonul este sub Bihon, Tion, Caon, Newsar-ul de cand a decedat prietenul de la (...)