Au fost depuse 9 oferte pentru proiectarea și construirea viitoarei autostrăzi către Serbia





Interes mare pentru viitoarea Autostradă Timișoara – Moravița (care va face legătura cu Serbia). La termenul limită pentru depunerea ofertelor la lotul 1 Remetea Mare – Jebel s-au înscris nu mai puțin de 9 asocieri și companii, potrivit opiniatimisoarei.ro.
Anunțul a fost făcut de Cristian Pistol, director General al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
„Au fost depuse 9 oferte pentru construcția primului lot al autostrăzii Timișoara – Moravița!
1. Asocierea ANTREPRIZA DE CONSTRUCȚII DRUMURI ȘI AUTOSTRĂZI SRL (lider) – DANLIN XXL SRL – GROMA HOLD EOOD – EVROPEISKI PATISHTA AD – FRASINUL SRL (România – Bulgaria)
2. Asocierea DRUM ASFALT SRL (lider) – AUTOMAGISTRAL-PIVDEN SRL (România – Ucraina)
3. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (lider) – ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA SA (Turcia – România)
4. KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)
5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
6. Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) – CBI CONSTRUCTII, TURISM & INVESTITII S.R.L. (Turcia – România)
7. Asocierea MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (lider) – GUNAL INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)
8. Asocierea NUROL CONSTRUCTION SA (lider) – NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
9. WEBUILD SPA – MILANO (Italia)
Valoarea contractului pentru proiectarea și execuția lotului Remetea Mare -Jebel (35,67 km) este de 5,65 miliarde lei (fără TVA), fonduri asigurate prin Programul Transport (PT) 2021-2027.
Pe traseul acestui lot se vor construi inclusiv:
– 23 de lucrări de artă (printre care Podul peste Râul Timiș, în lungime de aproximativ 1.153 m),
– 1 Centru de Întreținere și Coordonare,
– 2 parcări de scurtă durată (în cadrul parcărilor de scurtă durată se va asigura infrastructura necesara pentru construcția a minimum 6 stații de încărcare pentru autoturismele electrice),
– 4 noduri rutiere (Nod rutier A1 Remetea Mare, Nod rutier DJ592 Albina, Nod rutier VO Timișoara Sud, Nod rutier DN59 Pădureni).
Durata prevăzută pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 48 de luni, din care 12 luni proiectare și 36 de luni execuție”, a transmis Cristian Pistol pe pagina sa de Facebook.
Citește și:
O nouă autostradă va lega România de Serbia. Va costa peste un miliard de euro
Comentariile portalului
Nu am negat acceleraționismul și nici nu.mi-am propus să "lupt" cu el. Pur și simplu, deocamdată nu m-a convins. Da, bine ziceți, să mai așteptăm
Da, este o întrebare cu sens. Dar în toate direcțiile. Una este istoria și cu totul alta modul în care propaganda și ideologia se folosesc ulterior de ea. Și (...)
D-le Marginean. Ar trebui sa asteptam macar un an sa vedem cum e cu accelerationismul asta care de fapt este tendinta specifica globalistilor schwabisti de la WEF si nici Musk (...)