1,49 miliarde de utilizatori se conectează în fiecare zi la Facebook

    de Special Arad | 6 noiembrie 2018, 3:40 PM | Social Media

    0

    Facebook continuă să-și mărească cifrele din statistici. Rezultatele din al treilea trimestru din 2018 arată că 1,49 miliarde de utilizatori sunt conectați la rețea socială în fiecare zi. Cu 9% mai mult comparativ cu aceeași perioadă din anul 2017. Cu 13.730.000.000 $ în venituri în această perioadă, Facebook a crescut, ca cifră de afaceri, cu 33% de la un an la altul.

    Dar, chiar dacă creșterea ca venituri și utilizatori rămâne și este evidentă, ea devine din ce în ce mai mică în fiecare an. Potrivit site-ului PhonAndroid, raportat la estimările așteptate, creșterea este mai mică decât cea prevăzută și scontată de companiile de studiu de piață.

    Grupul condus de Mark Zuckerberg a generat venituri de 13,73 miliarde de dolari pe parcursul trimestrului trei din 2018. Comparativ cu Q3 2017, creșterea este de 33%. Dar specialiștii în studiul de piață au așteptat un scor de 13,8 miliarde de dolari, care astfel nu a putut fi atins. Trebuie să reținem importanța tot mai mare a telefoanelor mobile în atingerea acestor cifre. Smartphone-ul, indiferent că se numește Nokia, Apple, Sony, Huawei sau Samsung producătorul numărul unu mondial, își au partea leului la conectarea la Facebook.

    Conectarea la rețeaua social-media prin intermediul telefonului mobil reprezintă 92% din veniturile din publicitatea Facebook, față de 88% în aceeași perioadă a anului trecut.

    În ceea ce privește utilizatorii activi lunar, acest număr a crescut la 2.270.000.000, în creștere cu 10% față de anul trecut. Facebook a trecut de piatra de hotar de două miliarde de utilizatori în al doilea trimestru 2017 și acum ajunge la un nou record. Chiar și Gmail cu cei 1,5 miliarde de utilizatori activi este încă departe.

    Chiar dacă rețeaua socială rămâne pe locul unu, se așteaptă o încetinire în lunile și anii care vor urma. Cu toate scandalurile, inclusiv cea a Facebook – Cambridge Analytica și lipsa de atractivitate la tineri, Facebook pierde utilizatori în Europa. Astăzi, mai mult piețele emergente permit platformei să continue să crească.

    În ceea ce privește veniturile, Facebook se așteaptă ca și creșterea lor să fie limitată. Facebook consideră că este încă loc de progres în ceea ce privește conținutul video și comerțul. Succesul formatului Stories nu este neapărat o veste bună. Acest tip de publicație generează mai puțini bani decât același conținut pe fluxul de știri. Facebook admite că nu a găsit încă o formulă potrivită pentru a scoate mai mulți bani din acest tip de format – Povești.

    Scrie un comentariu

    6 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Distribuie articolul

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.

    Logo Aplicatie Special Arad

    Special Arad