miercuri, 24 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Vladimirescu urlă de nervi: „Să vă ia dracu cu curentul vostru”!

    de Lucian Dănilă | 25 februarie 2023, 1:44 PM | Știri Arad | Topic special

    7

    Întreaga comună Vladimirescu trece de o bună perioadă prin clipe foarte neplăcute. Zilnic, energia electrică este întreruptă, iar nervii localnicilor au cedat. Compania ENEL, pe lângă că nu vrea sau nu poate să facă față solicitărilor telefonice, nu pare că stăpânește situația.

    În ultimii ani, comuna s-a extins, au apărut tot mai multe imobile, noi cartiere, iar capacitatea de furnizare a energiei electrică în localitate a rămas aceeași. Primăria, chiar dacă ar vrea să intervină, să ajute cumva, nu poate, pentru că nu poate investi într-o… companie privată, așa cum este ENEL. Astfel că totul ține de disponibilitatea celor de la ENEL de a investi în infrastructura electrică din comuna Vladimirescu.

    Numărul tot mai ridicat de case a adus cu sine și un consum mai mare, iar transformatoarele nu mai fac față. Iar atunci când nu este vorba despre capacitatea ENEL de a asigura energia electrică, apare câte un „Dorel” care taie cablurile…

    În tot acest timp, cetățenii din comună urlă la lună pentru faptul că electrocasnicele cedează unul după altul, se strică congelatoare, frigidere, televizoare și nu numai, internetul este și el servit în aceeași farfurie cu energia electrică, deci și el este… porționat, iar oamenii nu mai știu ce să facă și cui să facă sesizări.

    Să vă ia dracu cu curentul vostru! Cine plătește pagubele electrocasnice?, este una dintre cele mai scrise și mai rostite fraze din ultimele luni în comuna Vladimirescu și deși pare scurtă, conține în ea toți nervii localnicilor.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. … De parcă nu ar fi scos, în ultimii ani, PROFITURI ASTRONOMICE, dar pe care și le însușesc Managerii acestor Companii sub forma unor MegaBonusuri de performanță, iar restul de profit , îl varsă actionarilor care ÎI MENȚIN ÎN FUNCȚII (ca „jumulească din greu” atât clienții, cât și, de multe ori, angajații din „pătura de jos”). 😡
      .
      Întreb doar atât: unde naiba se duc taxele astronomice de racordare (pe avize, proiecte, solicitare de putere, etc.), ale sutelor/miilor de nou-racordați, CÂND NIMIC NU SE ÎMBUNĂTĂȚEȘTE LA RETEAUA DE DISTRIBUȚIE ??? 🤔
      ANRE-ul și ANPC-ul ce fac (în afară de „umbră pământului”) ?

      +9 voturi
      +1
      -1
    2. Da, adevărat că ne plângem de penele de curent, dar ca parte contractuală, tot noi consumatorii suntem lași și le dam voie să facă ce vor.
      Mi s-a defectat frigiderul de la fluctuațiile de curen, m-am dus să depun reclamație la ENEL, și mi sa spus să mai vină 2-3 locatari din zonă cu reclamații, apoi vor constata.
      Credeți, că a vrut cineva să reclam? Cu toate că am cunoscut persoane care s-au plans că li sa stricat ba calculatoru, ba mașina de spălat, nimeni ,,Nu a dorit să se pună pe drumurii ”
      Atâta vreme cât le dăm frău liber, să să nu ne mai plângem!
      Ne merităm soarta!

      +4 voturi
      +1
      -1
    3. @mack
      E clar că nu ai avut de-a face cu cele două „organe” ale statului, care, în general (cu f. puține excepții), fac „umbră pământului…
      .
      După cum sunt în mediul on-line, cam așa mă comport și în viața reală: nu accept să-mi fie călcate în picioare drepturile și , de regulă, „mă iau de piept” cu firmele / instituțiile care o fac.
      .
      Crede-mă: E F. GREU și îți trebuie multă răbdare, persevernță și NERVI TARI !
      Pt că aceste „mirifice” instituții ANRE și ANPC (opc), pe lângă faptul că îți cer o mulțime de documente, ca sa te bage în seamă, mai trebuie să le trimiți și întreaga corespondență (online) cu firma/ instituția reclamată, ca să demonstrezi tu „că ai încercat să rezolvi pe care amiabilă cu reclamata” și abia apoi i-AI DERANJAT pe „majestățile lor” . 😡
      .
      Iar apoi, când îți este în sfârșit acceptata reclamația, aceasta este pur-și-simplu redirecționată spre soluționare… tot reclamatei, făra nici o altă intervenție sau control din parte instituției sesizate !!!
      .
      E adevărat că multe din firmele reclamate, se mai mobilizează când văd antetul acestor instituții, dar sunt și destule cărora „li se fâlfâie” de ANRE și ANPC, știind că oricum nu le vor face nimic, daca nu primesc ordine „de sus” 😣
      .
      CONCLUZIE:
      De aia oamenilor le este lehamite și nu își permit luxul ca, pe lângă paguba încasată (cu șanse de rezolvare la… „Sfâtu’ Așteaptă”), să-și mai piardă și timpul și nervii, luptând de multe ori „cu morile de vânt”, PT CĂ INSTITUȚIILE STATULUI NU-ȘI FAC DATORIA !!!
      .
      Iar acest este F. BINE CUNOSCUT de toate aceste firme, de aceea își și permit să abuzeze de clienți… 😔
      Totusi, cine e destul de hotărât și perseverent, MERITĂ SĂ ÎNCERCE (eu, unul, am reușit de mai multe ori), altfel nu vom schimba nimic… 👍

      +2 voturi
      +1
      -1
    4. Da, este foarte adevărat ce spuneți! Dar , sunt pensionară (singură, fără soț fără copii) cu o pensie de 1412 lei, nu îmi pot permite avocați, și mă întreb câți sunt ca mine?
      Noi, nu mai avem nici un drept în țara asta, ni se aruncă niște cupoane de 250 de lei trimestrial, și cu asta, trebuie să ne mulțumim, să fim super încântați de cum politicul se luptă, pentru ,,micuțele lor pensii speciale, cum oameni tineri își iau pensii la 50 de ani”
      Concluzia politicului nostru, după părerea mea, este că ei consideră că noi facem umbră pământului!

      +2 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    4 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.