miercuri, 12 iunie, 2024

Special Arad Logo

    Veste bună pentru arădenii care iubesc fotbalul! Trei ecrane uriașe vor fi amplasate în oraș pe perioada Campionatului European

    de Andreea Daniela B. | 4 iunie 2021, 12:49 PM | Știri Arad | Topic special

    1

    Iubitorii fotbalului au avut mult de suferit pe perioada pandemiei. Meciurile la terasă sau pe stadioane au fost anulate, mulțimile de oameni fiind interzise în mare parte a timpului. Însă, spre fericirea tuturor, urletele de  bucurie sau disperare nu vor mai fi auzite doar de ei înșiși, privind meciul de pe canapeaua de acasă. Astfel, la un an și aproximativ trei luni de când coronavirusul a lovit și țara noastră, în sfârșit, orașul începe să revină câte puțin la viață.

    Au fost eliminate mai multe restricții, oamenii se pot aduna în sfârșit la meciuri sau la petreceri, s-a renunțat și la mască în aer liber și acum s-a dat drumul la distracție și pe Ștrandul Neptun din Arad. Pe lângă amenajările care au deja loc acolo și pe lângă faptul că la 1 iunie a fost oficial deschis, Călin Bibarț vine cu încă o veste bună. Într-un parteneriat cu Heineken, Primăria Arad va aduce o bucurie celor care nu pot ajunge pe stadioane. Trei ecrane uriașe vor fi amplasată în două locații din orașul nostru, iar acestea se vor aprinde în timpul celor mai importante meciuri de fotbal, cele din Campionatul European care urmează să aibă loc în perioada 11 iunie – 11 iulie. Ele vor avea dimensiuni apropiate cu cel care a fost amplasat și Piața Avram Iancu în urmă cu aproape un an, atunci când UTA  a jucat contra Rapidului.

    „Știm că iubitorii urmăresc Campionatul European de Fotbal și, încercând să intrăm în normalitate și profitând de perioada din an în care se vor desfășura activități în spații libere, Heineken a venit cu un concept în cinci orașe din România: Arad, Timișoara, Brașov, Sibiu și Iași. La Arad, în parteneriat cu noi, în aer liber, am convenit pentru două locații: Parcul „Regina Maria” din Micălaca și Ștrandul Neptun. Parcul este un spațiu primitor, cu multă iarbă și doresc să aducă acolo fotolii din puf. Vom asigura un ecran mare, semnal TV și curent. Cât despre ștrand, am propus partea comercială pentru că încercăm să ridicăm zona aceasta. Ne vom folosi de peluza de la Rațio și, în timpul programului de ștrand, cei care sunt deja aici și nu vor să plece acasă, pot rămâne aici să se uite la meci, locația fiind dotată de asemenea cu fotolii din puf”, a declarat Călin Bibarț, primarul Aradului.

    „Este o inițiativă plăcută în încercarea de a ieși din pandemie, însă în același timp trebuie să respectăm și regulile, atât cele impuse de UEFA, cât și cele privind coronavirusul. Ne bucurăm că putem aduce emoția celui mai iubit sport din România în rândul arădenilor. Set up-ul este unul mai deosebit în zona parcului „Regina Maria” unde capacitatea maximă este de 200 de locuri, cu fotoliile distanțate pentru a fi cât mai comod și sigur. Cu această ocazie am încercat, de asemenea, să promovăm ștrandul din toate punctele de vedere”, a adăugat Gheorghe Andresz, director de vânzări Heineken.

    Menționăm că cele două ecrane de pe ștrand vor fi amplasate în două locuri, unul pe peluza de la „Rațio”, iar celălalt în zona bazinelor. 150 de persoane vor putea să se uite la meci la fiecare dintre ecrane, astfel în total vor fi 300 de suporteri care vor avea fiecare propriul fotoliu.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Scrie un comentariu

    7 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.