TSU: o nouă clonă de Facebook, care – cică – vrea să te plătească
Arată și funcționează la fel ca și Facebook, doar că albastrul este înlocuit cu turcoaz și e mai puțin aglomerat, e mai user friendly. În principiu s-au îmbinat anumite aspecte pozitive de la cele mai folosite rețele sociale cum ar fi Facebook, Twitter, Google + sau Instagram, un exemplu fiind „Family Tree”, asemănătoare cercurilor de la Google Plus. Deci ce oferă nou acest TSU? …bani!
Tsū încearcă să redefinească conceptul de social network, printr-un sistem de money revenue. Nu este primul site care promite o plată bănească utilizatorului, dar este printre puținele site-uri de socializare care te plătește pentru un „Share”. Puteți să vă întrebați însă: de unde acei bani?
Ca și celelalte rețele de socializare, Tsu afișează reclame. Diferența e că 90% din banii primiți dunt distribuiți utilizatorilor. Astfel, creatorul inițial al unui mesaj primește jumătate din sumă, primul utilizator care distribuie mesajul primește și el 33,3%, următorul ia și el 11%, iar al treilea distribuitor încă 3,7%. Dacă luăm 100 de euro, de exemplu, cel care a scris postarea originală va primi 45 de euro (Tsu oprește 10%, adică 10 euro, iar acesta primește jumătate din restul de 90%), primul utilizator care dă share va primi aproape 30 de euro, al doilea aproape 10 euro, iar al treilea puțin peste 3 euro.
Dacă faza cu plata e bogus sau nu, încă nu putem spune, site-ul există doar din 14 octombrie 2014.
Ce nu are TSU?
Asemenea Facebook, de unde creatorii au copiat cel mai mult, are opțiunea de „Like”, însă nu au fost atât de inspirați să adauge și un „Dislike”.
Nu are CHAT și, cum se înțelege de la sine, lipsește inclusiv opțiunea Video Call.
Nu poți crea pagini sau grupuri.
Nu poți să salvezi fotografiile.
…în principiu este ca o versiune simplificată a Facebook. Sau dacă vreți, ca și Facebook de prin 2008, dar cu un look mai fresh.
Log in – pe bază de invitație
Tsū plănuiește să își recompenseze utilizatorii și în funcție de câți prieteni pot atrage în rețeaua socială. Deocamdată, accesul se poate face doar pe bază de invitație. Fiecare utilizator existent primește un shortcode, așa că, dacă aveți prieteni deja înscriși, îi puteți ruga să vă trimită link-ul de intrare, sau puteți folosi această invitație.
Deci… va face Tsū un tsunami în social media sau nu?
Comentariile portalului
Nimic nou sub soare, mă enervează că avem tradiţie în ineficientă prin modul de selecţie a candidaților. Toţi cei care au susţin agitaţia din ( (...)
Ca la noi la nimeni . Furturi pe fata . Minciuni . Ne iau banii si pe urma ne dau peste nas cu ei .
Cum adică atenționează??????? Pe bune!!!!!!!!!