vineri, 26 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Tânărul designer arădean Suna Michel va contribui oficial la rebrandingul CTP Arad

    de Tomck@t | 7 martie 2016, 2:27 PM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    1

    Știri Arad. În urma articolului Special Arad, în care l-am prezentat pe designerul Suna Michel, cel care dorește să doneze Companiei de Transport Public Arad proiectul său de identitate vizuală, Gheorghe Falcă, primarul Aradului, pare că a luat în serios implementarea acestui proiect, ba chiar o extindere mai amplă a acestuia.

    „În data 3 martie, am avut prilejul să discut cu domnul Falcă, la Primărie, despre proiectul de identitate vizuală CTP și aplicația GPS pentru tramvaie, proiect de care dânsul s-a interesat personal. La întalnire, domnul primar a solicitat și prezența unui director CTP pentru a discuta mai amănunțit despre acest subiect.  În discuție a fost adus și sistemul e-ticketing despre care se știe deja și este în derulare, un program de taxare electronică care dispune de carduri inteligente, sisteme de informare electronice și prezența rețelei WIFI în stații și în tramvaie”, ne-a scris tânărul designer.

    Este o veste bună, atât pentru Suna Michel, cât și pentru Arad, dar să nu uităm, totuși, că primarul își „joacă” cărțile pe masă – neoficial (deocamdată) – în plină campanie electorală…

    Multe îi putem imputa domnului primar aflat în exercitarea funcției de 12 ani consecutiv, dar este știut faptul că are un talent deosebit de a se folosi de orice ocazie de a-și promova imaginea publică, în special înainte de alegerile locale și, uneori, fiind inspirat de presa care nu-i servește interesele lui personale, ci interesele orașului. În cazul de față Special Arad. Oricum ar fi, sperăm doar că „mișcările de trupe” în acest caz să nu fie o simplă „promisiune” de campanie ca oricare alta, de care s-a ales praful, până la urmă.

    12788385_1761831394048075_385629410_o

    „Fără a pretinde nici o răsplată, doresc să ofer acest proiect de indentitate vizuală CTP-ului (Aradului), să servească comunității arădene, să aducă o doză de prospețime și încredere atât imaginii Companiei de Transport Public cât și orașului per ansamblu”, ne anunța în scris designerul Michel, luna trecută.

    Lucrarea de față mi-a fost asistată de profesorii din facultate, fapt care îi atestă un demers academic și analitic bine structurat pentru consolidarea imaginii companiei. Mi-aș dori ca Aradul să ofere mai multe oportunități tinerilor talentați, să li se dea șansa de a-și exprima potențialul. Multe companii nu fac decât să apeleze la agenții de creație care sunt foarte constisitoare ca preț și uneori naive ca simț estetic, focalizate doar pe profit. În Arad, doar două agenții de creație își merită acest titlu. Propun, alături de alți tineri artiști, un apel la adresa instituțiilor și companiilor, ca pe viitor să promoveze mai mult artiștii locali, să lanseze concursuri care să răspundă nevoilor sale, să fie publice, să aibă transparență, iar noi cu siguranță vom răspunde cu entuziasm acestor oferte. Țin să menționez că am și sprijinul unei echipe în realizarea unei aplicații mobile prin care tramvaiele pot fi monitorizate prin GPS, în funcție de locație, dar și în realizarea site-ului companiei și a uniformelor pentru vatmani, controlori și staff. Nu îmi pun speranțe în realizarea proiectului, dar lumea trebuie să știe că există inițiativă, există idei, există proiecte care servesc comunității și care așteaptă să fie implementate. Restul ține de cei din conducere…, ne-a mai scris Suna Michel.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Perfect de acord cu acest proiect de identitate vizuala a CTP. Doar ca ce se afla în jurul imaginii ar strica tot proiectul. Falca ar face bine dacă ar pune osul la treaba pt. ca în ultimii 4 ani de mandat nu prea se vede nimic în urma lui!

      +1 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    8 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.