Șuruburi în „erecție” pe podul din Micălaca

    de Special Arad | 19 iunie 2014, 6:50 AM | Recomandările editorilor | Știri Arad | Strada | Video

    3

    A costat peste 14 milioane de lei să fie reabilitat, iar la banii ăștia lipsesc zeci de șuruburi care susțin parapeții. Podul din Micălaca a fost redeschis traficului în iunie anul trecut, după ce a fost refăcut din bani europeni. Firma Technodomus s-a ocupat de lucrări.

    Cabluri de curent la pământ, tramvaie cu iz de Tirol și spațiu destinat pietonilor interzis spre Maranata…

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Foarte bine ai sesizat domnule bibebine-ai venit! E de-o anchetă aici: unde-s șuruburile erectile dar care trag la cântar sau la unii acasă, de ce sunt cablurile căzute/lăsate la pământ, ce ai domle cu tramvaiele ”tiroleze ( măcar de-ar fi) și, mai ales – de ce e interzis spațiul pietonal spre maranata?! Popa, fie iertat, nu-i mai, atunci ce?! Interzis la pocăință sau în zonă pt că ce? Pe unde să treacă oamenii?

      0 voturi
      +1
      -1
    2. acel pod la fel ca si cel si podul traian , a fost doar cosmetizat asa de ochii lumi si in nici un caz nu a fost reparat capital , deasupra arata excelent ,acum , dat trebuie intretinut exemplar , si asta va costa multi bani , cat despre ce sa facut dedesupt , pai s-a montat o schela , podul a fost spalat cu abur si s-au dat jos panzele de pajanjen , apoi crapaturile au fost astupate si podul a fost varuit cu aceea culoare gri.
      Acum cat va tine , doar timpul ne va spune , iar cand va ceda structura si vor cadea bucati de beton ,falca si gasca lui vor putea da vina pe precedesori , pe ploaia abundenta si pe toti cei care trec zilnic peste pod si produc .

      0 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    4 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.