miercuri, 24 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Șefii Dacia dau cu pumnu-n masă după abandonul oficial al autostrăzii Pitești-Sibiu

    de Special Arad | 6 octombrie 2014, 11:00 PM | Naţional

    0

    După ce Ministerul Transporturilor a anunțat că traseul Pitești-Sibiu nu va mai fi construit în regim de autostradă, ci doar ca drum expres, apar noi discuții legate de data la care vor începe lucrările la acest proiect. Peste şapte ani ar putea începe lucrările la drumul rapid care leagă Sibiul de Piteşti, conform consultanţilor plătiţi de Ministerul Transporturilor să schiţeze strategia pe infrastructură pentru următorii 16 ani. Se pare că prioritară este construirea autostrăzii care va lega Sibiul de Brașov, iar abia apoi va veni și rândul drumului rapid de la Sibiu la Pitești. Cum era de așteptat, reacțiile pe această temă nu au întârziat să apară. Cea mai categorică îi aparține directorului Automobile Dacia, Nicolas Maure, scrie Ziarul Profit.

    Renault nu ar mai alege Argeșul

    Reacțiile la decizia de transformare a autostrăzii în drum expres au apărut la scurt timp de la anunțarea acesteia de către Ministerului Transporturilor. Cea mai tăioasă a venit din partea conducerii Dacia, așa cum era de așteptat.

    „Dacă Renault ar trebui să investească acum într-o nouă uzină în Europa Centrală şi de Est, nu sunt sigur dacă ar mai alege România, iar dacă ar veni aici, nu ar veni în Argeş”, a spus Nicolas Maure, directorul general şi preşedintele consiliului de administraţie al Automobile Dacia pentru Ziarul Financiar. El a precizat că salariile de la Dacia au ajuns la un nivel dublu faţă de media naţională, iar această situaţie este foarte bună pentru angajaţi, dar nu şi pentru competitivitatea uzinei. „Trebuie să fim realişti şi rezonabili. Ştim că economia României va creşte, dar salariile nu trebuie să crească mai repede decât productivitatea, altfel nu va mai fi competitivă“, a precizat Nicolas Maure. O legătură rapidă între Sibiu şi Piteşti este cerută insistent de producătorul auto Dacia. Uzina de la Mioveni are peste 14.000 de angajaţi şi a trimis în afara ţării peste 2 milioane de autovehicule din 2005 până în prezent.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    3 + 4 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.