Scuzați numele: Renault Fuego Design Concept

    de Special Arad | 20 mai 2014, 4:40 PM | Auto

    0

    Unii dintre noi suntem destul de bătrâni ca atunci când auzim de Renault Fuego să ne aducem aminte de un coupe bizar pe care-l zăream pe stradă; alții pur și simplu se gândesc la bradul de Crăciun… Nu e și cazul lui Idecore, o echipă independentă de designeri și modelatori condusă de Ricardo Magnoler și Marco Maltese care a decis să reînvie acest nume din istoria mărcii franceze cu un concept cum altfel decât modern, scrie Top Gear.

    Modelul original a avut parte de un ciclu de producție destul de lung, începând cu 1980 și terminând în 1995 asta în ciuda succesului limitat de care s-a bucurat. În definitiv era un coupe cu formă de hatchback și un aspect care-i făcea pe mulți să se întrebe dacă sunt gata pentru așa ceva, deci putem spune că publicul era destul de restrâns.

    Conceptul, pe de altă parte, îl duce pe Fuego într-o cu totul altă zonă, una mult mai sportivă dar, în egală măsură, și practică datorită celor două portiere suplimentare cu balamalele fixate în spate. Partea frontală este fără discuții Renault (un pic din superbul Peugeot 406 Coupe, poate?) în timp ce silueta generală și anumite detalii amintesc de BMW i8 ceea ce este mai degrabă un compliment flatant. Spatele nu e foarte reușit însă trebuie spus în apărarea designerilor de la Idecore că ar fi fost foarte greu să facă ceva care să aducă aminte de originalul Fuego fără să se folosească de o lunetă bombată de parcă presiunea înăuntru ar fi câteva mii de atmosfere.

    În ceea ce privește propulsia Idecore a ales soluția unui sistem hibrid ce folosește noul motor 1.6 dCi de la Renault cu 160 CP împreună cu un motor electric de 95 CP. Diesel, deci. Șoferul poate selecta patru moduri diferite pentru felul în care vrea ca puterea să ajungă la roți: hibrid, electric, sport și gheață. Fiecare dintre aceste moduri acționează asupra motoarelor, transmisiei automate și suspensiei.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    2 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.