marþi, 18 martie, 2025

Special Arad Logo

    „Rușinea României”- porțiunea de autostradă aflată între Arad și Deva. Ce spune ministrul Transporturilor despre finalizarea lucrării

    de Special Arad | 19 octombrie 2024, 11:38 AM | Administraţie | Regional

    1

    Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a vizitat, sâmbătă, șantierul lotului II din autostrada Lugoj – Deva. A mers în zona Margina, unde se fac pregătirile pentru săparea tunelurilor pentru animale.

    Acesta a dat asigurări, asemeni multor miniștri înaintea sa, că, după ani în care această porțiune a fost blocată din cauza mult-discutatelor „tuneluri pentru urși”, lucrările pe acest sector de drum ar putea fi gata chiar mai devreme decât era preconizat. Să sperăm… cum ar veni.

    „Trebuie să terminăm o dată cu această rușine nu pentru Banat, ci rușine pentru România”, spune ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, aflat sâmbătă pe șantierul tronsonului cu tuneluri a Autostrăzii Lugoj-Deva.

    „Să știți că ceea ce am spus mai devreme, că vom continua să punem presiune oricine ar fi ministrul transportărilor în viitorul guvern, o să vedeți că va fi un lucru adevărat. Și nu doar eu, sunt convins că și autoritățile locale alese în urmă cu câteva luni vor face acest lucru. Pentru că trebuie să terminăm o dată cu această rușine pentru, nu pentru Banat, ci rușine pentru România”, a spus ministrul.

    Sorin Grindeanu a lăudat mobilizarea constructorului, o asociere româno-bosniacă, spunând: „Am văzut că mobilizarea este una foarte bună și va continua să fie și mai bună”, potrivit Mediafax.

    Referindu-se la complexitatea proiectului, Grindeanu a explicat că nu este vorba despre doar 9 kilometri de drum, ci „e vorba de lucrări și de acele lucrări de artă, dacă vreți, care presupun foarte multe foraje, foarte multe lucruri care să țină de rezistență, ceea ce înseamnă un proces tehnologic care necesită foarte mult timp”.

    Constructorii au început deja lucrările la portalurile de acces, apoi vor intra în etapa de foraj a tunelurilor, cu o lungime totală de 2,13 km.

    Utilajele necesare construcției celor 9,13 km de autostradă dintre Margina și Holdea sunt în șantier, iar depozitele cu anrocamente și balast sunt alimentate în flux continuu, afirmă ministrul.

    Citește și: Evitați centura Aradului!” – se lucrează pe pasajul din zona CET și la Chișineu Criș

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Nu „rușine” , ci „bătaie de joc” !
      Exact ca și cu cele 2 viaducte arădene, terminate în peste 10 ani: da, a fost ticăloșia lui Falcă&Co., dar nici cu ceilalți, care au fost la guvernare, nu mi-e rușine, având în vedere că viaductele erau de INTERES NAȚIONAL (pt cei care tranzitau Aradul).
      .
      La fel și cu „tunelele pt (inexistenții) urși” sau cu „autostrada Bechtel”:
      – (parcă) voit nu s-a vrut finalizarea NICI UNEI LEGĂTURI RUTIERE DINTRE România și restul Europei!
      .
      Să fie „pură întâmplare” …? La fel ca și „curgerea” curentului electric DOAR dinspre România spre Europa, iar când e ieftin și ar fi necesar și României, „se poticnește” prin Austria sau Ungaria ?
      Chiar să fie „simple coincidențe”?
      Iar dacă ajung să nu fiu o „legumă”, care așteaptă să gândescă alții pt ea, luând „de bune” tot ce i se servește, și îmi pun aceste întrebări pertinente (zic eu), care, vrând-nevrând, ne trimit cu gândul la „teoria conspirației”, ar trebui să fiu catalogat drept „șoșocar” ?
      Păi nu vă mirați, atunci, de succesul lui Șoșoacă, dacă toți oamenii, din țara asta, care mai gândesc și ÎȘI PUN ÎNTREBĂRI, altele decât propaganda pro-globalizare sau pro-bruxelleză (atenție, nu am zis pro-europeană, care e una decentă), sunt automat stigmatizați drept „șoșocari”!!!
      .
      Deci, în concluzie, totul e doar „o imensă concidență nefericită și rușinoasă” …?
      … sau altceva…?!

      +4 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    0 + 0 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.