Rezultate îngrijorătoare la Simularea Evaluării Naționale. Aproape jumătate dintre elevi au luat sub nota 5
Rezultatele simulării examenului de Evaluare Națională au fost similare cu cele din urmă cu doi ani, potrivit cifrelor prezentate de ministrul educației Ecaterina Andronescu într-o emisiune la Digi 24. Aceasta a anunțat că doar 52% dintre elevii de la clasa a VIII-a care au susținut simularea, au reușit să ia peste 5. În 2018 rezultatele arătau că 47% dintre cei prezenți au reușit să ia medii egale sau mai mari decât 5, iar în 2017 procentul a fost de 51,47%, potrivit edu.ro.
Iată declarația făcută de Ecaterina Andronescu:
”Nu aş putea să spun că sunt mulţumitoare rezultatele, dacă acestea ar fi fost rezultatele examenelor de evaluare de la la clasa a VIII, sigur cei de la a VII-a mai au un an de zile, au promovat 52 de procente, 52% dintre elevi, ceea ce mie mi se pare că este nemulțumitor. Și când spun au promovat, spun că au luat note mai mari de 5. Și-aici vreau să fac o discuție…
moderator – Anul trecut cum a fost procentul, mai mic, mai mare?
Comparabil, să spunem așa, comparabil. Dar și rezultatele de la evaluarea de clasa a VIII-a au fost teribil de nemulțumitoare, deci e un semnal de alarmă pe care nu vreau să-l țin ascuns, vreau să vorbim public despre acest semnal de alarmă pentru că mai este timp să remediem lacunele pe care le-a înregistrat fiecare elev la aceasta evaluare. Vream să mai adaug ceva și-anume că rezultatele de la clasa a VII-a, mai pun în evidență un lucru – și-anume că circa 60% din cei care au luat note peste 5, au luat note între 5 și 7. Ceea ce e al doilea motiv de nemulțumire.
Citește continuarea pe edupedu.ro
Comentariile portalului
Americanii aveau o vorbă în campania electorală: elect a clown, expect a circus. La Arad: votezi un pădurar, așteaptă-te la defrișări. Oare când se vor (...)
@Aradean Ai citit articolul? Se pare ca nu, fiindca altfel nu puneai intrebarea asta! Mai citeste o data :)
Dar despre inteligenta politistilor locali, care au nevoie de sisteme inteligente suplimentare de supervizare, nimeni nu scrie nimic.O cloaca de analfabeti, agramati, atehnici, si subdezvoltati intelectual, deveniti ad-hoc din (...)