Retim nu poate răspunde solicitărilor de a modifica orarul de colectare a deșeurilor
Mai mulți locatari din blocurile situate în zona Căii Iuliu Maniu se arată deranjați de modul în care se ridică gunoiul, mai exact de gălăgia pe care o fac în fiecare zi cei care manevrează pubelele, dis de dimineață. Astfel, comitetul executiv a unuia dintre blocuri a trimis o solicitare Retim pentru modificarea programului de colectare a deșeurilor.
Nemulțumiți de lipsa de reacție a operatorului de salubrizare, unul dintre locatari de pe str. Udrea ne-a transmis nemulțumirile sale la rubrica „Telefonul Cititorului”, astfel că Special Arad a trimis o solicitare separată către Retim, pe această temă.
„În blocul nostru locuiesc multe familii cu bebeluși, oameni în vârsta sau bolnavi. Angajații Retim crează o gălăgia imposibil de suportat în momentul manipulării recipientelor metalice (suntem convinși că nu intenționat ). Solicitarea noastră a fost sa modifice orele de colectare, locatarii au nevoie de odihnă, sunt oameni cu servicii și asa mai departe.Deșeurile sunt colectate de la 05:25 – 06:20, de luni până sâmbătă inclusiv, ore care deranjează foarte multă lume”, ne-a transmis cititorul.
Firma Retim ne-a răspuns însă că nu are posibilitatea de a muta colectarea la o oră mai târzie, întrucât programul este stabilit prin Regulamentul de salubrizare al Municipiului Arad, însă susține că a dispus măsuri suplimentare în ceea ce privește conduita angajaților.
Redăm răspunsul oficial emis de Retim pentru Special Arad:
„Compania RETIM a revenit către solicitant în aceeași zi, oferind clarificări cu privire la programul de colectare și asigurându-l că depunem toate eforturile pentru a diminua zgomotul generat în timpul prestării serviciului.
1.Programul de colectare este conform cerințelor legale locale:
Art. 28 alin. 7) din Regulamentul de salubrizare al Municipiului Arad prevede că programul de colectare a deșeurilor municipale se efectuează, de preferat, între orele 22:00 – 06:00 ale fiecărei zile, pe străzile unde există iluminat public corespunzător, în funcție de trafic și posibilitatea operatorului de a avea acces la punctele de colectare. Aceste activități sunt organizate astfel încât să nu afecteze traficul rutier și să minimizeze disconfortul pentru comunitatea arădeană.
2. RETIM face constant eforturi pentru reducerea zgomotului
Înțelegem disconfortul creat utilizatorilor prin activitatea de colectare a deșeurilor, însă dorim să îi asigurăm că RETIM depune eforturi constante pentru a diminua nivelul de zgomot. Personalul nostru este instruit periodic pentru a manevra echipamentele cu atenție sporită.
Menționăm că am dispus măsuri suplimentare pentru adresa menționată în sesizare, respectiv monitorizarea comportamentului personalului responsabil cu colectarea deșeurilor, reinstruirea acestora în funcție de necesități, precum și implementarea altor acțiuni punctuale pentru a remedia situația descrisă într-o măsură cât mai mare.
Vă asigurăm că depunem toate eforturile necesare pentru a îmbunătăți continuu serviciile noastre și pentru a reduce disconfortul creat, astfel încât să răspundem cât mai bine nevoilor și așteptărilor utilizatorilor serviciului.
Vă mulțumim,
Echipa RETIM Ecologic Service S.A”, se arată în răspunsul primit pe adresa redacției Special Arad.
Citește și: Primăria îndeamnă asociațiile de proprietari să semneze contractele de salubrizare menajeră · Special Arad
Comentariile portalului
votati iar PNL!...sau PSD...ca sunt siamezi in comportament.
Cele mai bune au ales cele mai proaste nu au preocupări de ăstea. Trebuia data o lege pt toti
Uauuuu....! Abia acum am apucat să citesc INVESTIGAȚIA!!! . 👏👏👏 Excelentă anchetă. Nota 10+++ !👍👍👍 . Nu, că mi-aș face iluzia că se va întămpla ceva: - instituțiile statului, sunt de mult (...)