Primăria atenționează: organizatorii de manifestări și târguri au nevoie, de acum, de încă un aviz
Comunicat. Primăria Municipiului Arad anunță că începând de săptămâna aceasta solicitările organizatorilor pentru manifestări pe domeniul public (zilele localității, târguri de produse tradiționale, expoziții etc.) care vor desfășura activități comerciale, respectiv comercializare, preparare de alimente, servire etc., vor fi însoțite de aviz temporar de funcționare eliberat de DSVPSA Arad, în conformitate cu normele legislative în vigoare.
Organizatorii au obligația să solicite, în scris, DSVPSA Arad avizul temporar de funcționare cu cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de începerea evenimentului. În acest sens se va completa o cerere scrisă semnată de reprezentantul legal al organizatorului căreia îi va fi anexată lista operatorilor din domeniul alimentar (expozanți). În cazul în care la eveniment participă și operatori din alte state membre UE, aceștia vor trebui să prezinte documentele oficiale traduse în limba română, inclusiv eticheta produselor comercializate.
Eliberarea avizului temporar de funcționare NU se taxează, iar solicitarea se poate face electronic pe adresa oficială [email protected].
Comentariile portalului
1. Un spital municipal, cu echipe medicale, nu vedete ! 2. Scoli noi si cantine pt elevi. 3. Transport public prioritar si coerent, inclusiv cel dedicat elevilor. 4. Centru pietonal semnificativ ca si intindere, inclusiv (...)
Așa este. Și mi-ați dat o idee. Voi scrie în curând despre ea. Mersi...
Plecăm. Din țară sau măcar din oraș. Informați-vă și vedeți ca nu peste tot e în halul ăsta hoția, Aradul cu PNL constant de 20 de (...)