vineri, 26 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Prima impresie: Nissan X-Trail 2014

    de Special Arad | 2 septembrie 2014, 2:30 PM | Auto

    0

    Nimeni nu te va putea blama dacă ți se va mai întâmpla să mai confunzi, în trafic, noul X-Trail cu modelul Qashqai. Asemănările sunt evidente, X-Trail-ul fiind varianta trecută parcă pe la sala de forță, mai lungă și mai înaltă, a celuilalt model, scrie Top Gear România. Și exact asta a fost și intenția producătorului nipon, de a sacrifica designul vechi, mai brut, în detrimentul liniilor mai ascuțite, mai line, să înglobeze caracteristicile unui crossover modern și, cu ajutorul opțiunii celui de-al treilea rând de scaune să înlocuiască, astfel, și modelul Qashqai+2.

    Evenimentul lansării X-Trail-ului în România ne-a permis testarea în mediul urban, pe autostradă, pe drumuri naționale, județene și chiar forestiere.

    Direcția și cutia de viteze manuală cu șase trepte bine etajată au fost binevenite în oraș, iar pe autostradă nu i-am putut găsi cusur. Serpentinele și curbele montane au putut fi abordate dinamic fără probleme, înclinările laterale fiind destul de mici. Pe drumurile forestiere însă, X-Trail-ul zdruncină, dar garda la sol ridicată și cursele mari ale suspensiei mai salvează din experiența off-road atunci când se trece încet peste denivelări.

    Există un singur tip de motorizare: un diesel de 1,6 de 130 CP, care este în regulă, un nici prea-prea, nici foarte-foarte – satisface dar nu excelează. Consumul este, într-adevăr, foarte bun, noi reușind un decent 6,3 l/100 km, cu mașina plină, pe drumuri de munte (în mare parte). Dacă vei avea trei sau patru pasageri cu bagaje, motorul va începe să se chinuie, dar în anul umător se anunță posibilitatea unei motorizări pe benzină, tot de 1,6 litri. 

    Citește continuarea pe Top Gear

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    4 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.