Plan de înlăturare a SCU din clubul UTA! Se discută chiar schimbarea numelui în UTA Bătrâna Doamnă

    de Lucian Dănilă | 30 iulie 2022, 2:15 PM | Sport | Topic special

    5

    UTA se pregătește pentru meciul cu Voluntari, partidă care are loc în această seară de la ora 18.30 la Mioveni, dar în plan administrativ, ținând cont de tensiunile care există între o importantă masă de suporteri ai echipei și conducerea grupării arădene, mai ales cu Alexandru Meszar, lucrurile sunt departe de a se liniști.

    Doi dintre sponsorii clubului, Mihai Tomoioagă de la Rodspectra și Ovidiu Laza de la DivaSol l-au contactat pe unul dintre cei patru din grupul de investitori care și-a manifestat intenția de a prelua clubul pentru a-și oferi disponibilitatea de a intermedia discuțiile dintre Alexandru Meszar și grupul „UTA NextGen”. Aceștia i-au transmis că Alexandru Meszar ar fi disponibil să predea clubul în schimbul sumei de două milioane de euro, bani din care s-ar rezolva datoriile clubului, inclusiv plata datoriilor către Finanțe.

    După ce negocierile directe dintre Meszar și cei patru din grup au căzut brusc la data de 15 iunie, atunci când conducătorul de facto al grupării arădene a scris acel comunicat pe site-ul clubului, s-a mimat redeschiderea negocierilor prin casele de avocatură. A fost o redeschidere a negocierilor mai mult de ochii lumii, la presiunea suporterilor, pentru că Meszar nu a părut niciodată dispus să mai negocieze, ținând blocate toate discuțiile la un acord de confidențialitate prin care acesta și-a arătat intenția de a ține ascuns tot ceea ce se discută, dar și datele contabile ale grupării arădene.

    Cei din grupul „UTA NextGen” au transmis lui Mihai Tomoioagă și Ovidiu Laza că nu au nevoie de intermediari pentru a continua discuțiile privind preluarea clubului.

    Dar, lucrurile în ceea ce îi privește pe Tomoioagă și Laza nu se opresc doar la această autopropunere de a fi intermediari la negocierile dintre grup și Meszar. Cei doi, împreună cu alți câțiva actuali sponsori ai clubului, vor să constituie un alt grup, un grup intitulat „UTA Business Club”, prin care să preia de la Recons spațiul publicitar din jurul terenului de joc, dar și zona VIP a stadionului „Francisc Neuman”. Din informațiile noastre, acest nou grup vrea să-și asume participarea cu o treime din bugetul clubului și să intre și în conducerea grupării tot cu un procent de 33,3 la sută.

    Acest plan B, prin intrarea grupului „UTA Business Club” în conducerea grupării arădene, ar coincide totodată cu înlăturarea din schema de conducere a celor de la Suporter Club UTA, asociație care deține culorile, sigla și palmaresul grupării și care face parte din actuala conducere alături de Alexandru Meszar, Florian Voinea și Alexandra Lucaci.

    Se ia astfel în calcul chiar și schimbarea denumirii echipei, urmând ca actuala FC UTA, în configurarea dorită de Meszar și grupul de sponsori, să revină la titulatura „UTA Bătrâna Doamnă”. Din viitoarea conducere ar urma să facă parte, cu o participațiune de 33,3 la sută fiecare, grupul „UTA Business Club”, echipa de conducere din jurul lui Alexandru Meszar și Primăria Arad.

    Cei din grupul „UTA Business Club” au și demarat discuțiile în ceea ce privește acest proiect și i-au propus arbitrului arădean Ovidiu Hațegan să devină președinte de imagine al grupării arădene. Hațegan ar urma să dea un răspuns într-un termen de trei luni.

    În organigrama gândită de grupul „UTA Business Club”, Mihai Tomoioagă, Ovidiu Laza și ceilalți din grup ar urma să gestioneze sectorul de publicitate.

    Acest nou plan apărut în jurul clubului UTA tinde să aprindă și mai tare flacăra care stă deja aprinsă din 15 iunie, atunci când Meszar a pus capăt brusc negocierilor cu grupul „UTA NextGen”.

    Interesant la noul plan al „UTA Business Club” este cuantumul sumei de 33 la sută din buget. Asta în condițiile în care clubul în acest an a planificat un buget de 3,6 milioane de euro în condițiile în care estima că este nevoie de 4,2 milioane, dar în realitate cheltuielile pe întreg sezonul se apropie de 6 milioane de euro. Chiar Meszar a recunoscut într-o conferință de presă în care l-a prezentat pe Claudiu Keseru că dacă în sezonul trecut s-au cheltuit peste 5 milioane de euro în acest sezon se va ajunge la 6 milioane de euro.

    Totodată ar fi interesant când dau cei din grupul „UTA Business Club” banii care constituie cele 33 de procente din buget. Asta și în condițiile în care, din informațiile noastre, Mihai Tomoioagă, care a semnat un contract de sponsorizare în valoare de 25.000 de euro în sezonul trecut cu clubul UTA, a virat în vistieria grupării arădene doar 7.000 de euro.

    O altă nedumerire este legată de asocierea Primăriei Arad cu clubul UTA atâta timp cât primarul Călin Bibarț a spus într-o emisiune televizată că administrația locală din Arad nu intenționează acest lucru. Oamenii politici vehiculați că au o influență asupra clubului sau a lui Alexandru Meszar sunt Gheorghe Falcă și Sergiu Bîlcea, adică un europarlamentar și un deputat, personaje care nu fac parte din administrația locală.

    Aflat într-un veritabil „război” cu cei din SCU, ar fi interesant ce spune Alexandru Meszar despre posibilitatea înlăturării din conducerea grupării arădene a celor de la Suporter Club UTA și revenirea la vechea titulatură UTA Bătrâna Doamnă.

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Incredibil! Adică să avem un club gol de conținut fără identitate fără denumire culori emblemă tradiție istorie palmares adică exact ce definește spiritul Utist.
      Se vede ca acești sponsori nu au treaba cu UTA dacă sunt capabili de asa ceva.
      Se vede ca Meszar nu e Utist.
      Oamenii ăștia sunt capabili de orice șiretlic sau fumigena confundand utistii cu o masă de manevra electorală.
      Primarul Bibart trebuie sa se dezică public și clar de orice combinație care are consecință pierderea identității clubului Fanion al județului și Vestului țării!!!!

      +9 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    6 + 4 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.