Orașele și comunele care au reziliat contractul cu firma de salubrizare vor transporta deșeurile, prin mijloace proprii, la Bârzava
În urma înștiințărilor primite din partea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor Arad și a Comisariatului Județean al Gărzii de Mediu, Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Arad a adoptat o hotărâre prin care se constată existența unei situații de urgență la nivelul celor 13 unități administrativ-teritoriale din zona 5 (Lipova, Bata, Bârzava, Birchiș, Conop, Ghioroc, Păuliș, Petriș, Săvârșin, Șiștarovăț, Ususău, Vărădia de Mureș, Zăbrani), prin afectarea sănătății populației și poluarea excesivă a mediului, generată de întreruperea activității de colectare și transport al deșeurilor menajere de către operatorul de salubrizare.
Prin Hotărârea CJSU Arad, ca urmare a constatării situației de urgență, ADI-SIGD Arad este abilitată să dispună măsuri legale în regim de urgență, pentru asigurarea continuității activității de colectare și transport a deșeurilor din zona 5, prin delegarea temporară a operării către un operator autorizat, până la desemnarea printr-o procedură de achiziții publice a unui nou operator.
Până la delegarea temporară a operării către un operator autorizat, de către ADI-SIGD Arad, unitățile administrativ-teritoriale aflate în zona 5, membri ai asociației, vor lua toate măsurile legale care se impun, în vederea evitării unor situații care să afecteze starea de sănătate a populației și poluarea excesivă a mediului, dar fără a afecta în vreun fel proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Arad”.
Toate U.A.T.-urile, membre ale Zonei 5, vor transporta deșeurile colectate prin mijloace proprii la Stația de transfer Bârzava.
Comentariile portalului
Faceti lucrarile etapizat pe sectiuni ale cladirii sau pe etaje ca sa se stinga si scandalul. Altfel astia o sa ajunga la Bucuresti si auzim iar ''de toate ... s.a. (...)
Bravo pt articol Tom si bravo pt birt Ioana, o parte importanta din viata mea
Erata : "viceprimar" in loc de "primar"