joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    Update Orange îmi mai trage o țeapă telefonică! Mie și probabil altora…

    de Mihai Todoca | 13 iulie 2016, 1:36 PM | Pamflet | Recomandările editorilor

    4

    UPDATE. Reprezentanții Serviciului Clienți m-au contactat și m-au asigurat că nu voi fi taxat cu costul suplimentar întrucât vina le aparține. Rămâne de văzut dacă se vor ține de cuvânt, atunci când mă voi duce să îmi plătesc telefonul.

    Dar dacă nu ziceam nimic? Dacă nu făceam sesizare?

    Orange România, o firmă de telecomunicații care cheltuiește milioane de euro pentru publicitate la televizor, se laudă că face totul ca tu, abonatul, să fii mulțumit. Dar, pentru a câta oară nu știu… o dă în bară din nou! 

    Am pățit-o eu, subsemnatul. Am contractat un abonament cu minute, internet și toate brizbrizurile Orange de care tot auzim, în urmă cu trei luni. Cel care mi-a făcut abonamentul mi-a explicat cum vine treaba cu plata facturilor, costul suplimentar și altele.

    Până ieri nu am depășit traficul de internet, iar când mă apropiam de limită, primeam un mesaj de la Orange care îmi spunea foarte frumos să o las mai moale… cu netul dacă nu vreau să am cost suplimentar.

    Ei! De aici devine stufos! Mă trezesc azi cu un mesaj pe telefon cum că am un cost suplimentar mare și că ar trebui să apelez serviciul Plăți. Am apelat serviciul Plăți (TARIF STANDARD!) unde un domn mi-a spus că am ajuns la un cost suplimentar de 28 de Euro.

    – 28 de Euro? De la ce?

    – Se pare că ați depășit limita de internet.

    Dar de ce nu am fost anunțat ca și până acum cu un mesaj pe telefon?

    – Numai o secundă să verific, îmi spune el, iar eu fierbeam deja de nervi, dar îmi și părea rău că mă rățoisem la un tip care doar se ocupa de Plăți, nu de relații cu publicul sau altceva.

    A revenit apoi și mi-a spus că am dreptate, nu mai primisem înștiințări din luna mai… Păi eu ce zic?!!

    De ce la începutul abonamentului se țin de promisiuni, iar apoi uită? Cum uiți? Nu cred că în marele sediu Orange, într-o cameră mică și întunecoasă, stă un tinerel cu ochelarii prăfuiți în fața unui tabel imens cu toți abonații și cu datele lor de facturare, iar EL a uitat să își facă treaba.

    Pe scurt, tipul de la Plăți m-a ajutat cu o sesizare. „Vom răspunde acestei sesizări în termen de aprox 4 zile”, îmi spune mesajul de la Serviciul Clienți.

    Oameni buni, PLĂTESC UN SERVICIU! SERVIȚI-MĂ!

    Până când o să mă sune băieții de la Serviciul Clienți, îi mulțumesc domnului de la Plăți pentru răbdare și ajutor. El și-a făcut treaba, dar tinerelul acela să facă bine să mai lase Candy Crush și să îmi trimită mesaj cu FACTURA (apropo, nici aia nu am mai primit-o) și cu costul. Dacă nu se ține de treabă o să îi dau unfriend!

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Buna ziua, ma numesc acel „Altora” in relatia cu Orange

      Nu de mult timp am patit si eu o situatie de genul ;

      Am cumparat un telefon cum de altfel face tot romanul, si ce sa vezi, dupa un an a crapat pur si simplu . Bineinteles, din nou ca tot romanul ma duc si eu sa beneficiez de garantia pe care am gasit o aruncata intr un colt prin casa ( doamne multam ca am dat de ea), predau telefonul la o domnisoara draguta dupa ce am stat vreo ora la coada si ascultand tot felul de personaje cum urlau si zbierau prin Orangeshop ca sunt nemultumiti de servicii. Ce sa zic, gandeam eu ; astia toti au probleme la mansarda, cum sa vi aici sa te certi cand uite ce vreme faina e afara (aveam o stare de spirit foarte buna). Zis si facut, am bifat obiectivul acela pe ziua aia si ma intorc la treburile mele . Dupa 3 zile primesc un mesaj, ( Terminalul tau a ajuns la unul din tehnicieni Orange care se va ocupa de reparatie ), super tare ma gandeam eu, astia s profi nu gluma . Dupa alte trei zile primesc din nou un mesaj, ( Terminalul tau a fost reparat si va fi trimis la
      Orangeshop Arad Calea Aurel vlaicu ), maxim de tare ma gandeam eu, chiar un model de busines Orange astia. Dupa alte 3 zile primesc un mesaj ; ( Poti veni sa ti ridici terminalul functional si mai imi si multumeste pe deasupra ), fantastic de data asta, ii adoram de a dreptul . Intr un final ajung la Shop cu zambetul pe buze sa mi ridic terminalul, eram chiar singur in shop, nimeni care sa ma streseze sau sa mi strice ziua cu tto felul de basini de genu nemultumiri si strigaturi .Ma asez la masa aceleasi fete dragute si asteptam ca un copil mic sa mi duca telefonul reparat. Scoate d soara un cuter mic, taie cutia, scoate terminalul meu ambalat frumos in folie cu bule, din nou scoate cuterul, taie folia si intr un final ajunge si la telefon . Mare bucurie mare . Cand colo, Stop bucurie , Terminalul meu era invelit intr un proces verbal de anulare a garantiei . Toata bunadispozitie si pozitive charma pe care am cumulato in ultimele luni sa dus pe apa sambetei . Eu – Noah, hai sa vedem, ce i baiu, de ce mi ati anulat garantia ? Ea – Pai in procesul verbal scrie ca terminalul a avut contact cu lichide si sa oxidat. Eu – Cum ? Nu se poate asa ceva. Ea – Ba se poate asa ceva, daca ei zic asta . Eu – d nsoara, va rog sa mi demonstrati ca a avut contact cu lichide. Ea – D nle, daca asa zic ei asa e si va rog sa nu mai vb asa urat cu mine . Eu – Ok, vreau sa vb cu managerul shopului. Ea – managerul shopului nu e obligat sa vb cu dumneavoastra si nu se ocupa de asa ceva. Eu – ok, vreau sa fac o plangere, cum procedez? Ea – spune ti si eu scriu. Eu – unde scri d soara ? Ea – pai aici in sistem. Eu – Pai vreau sa scriu eu, cum se poate sa scri tu o plangere pentru mine, tu poti sa scri ce vrei acolo . Ea – asta e regulamentul si nu te pot lasa sa scri la mine pe calculator . Eu – D nsoara, dumneata intelegi ca ma pierdeti ca si client si va faceti numele de cacat? Ea – tu sti ce firma mare e Orange ? Eu – Pai nu la asta m am referit d soara. Ea – am facut plangerea. Eu – ce ai scris acolo ? Ea – client nemultumit . Eu – d soara eu nu sunt nemultumit, eu am sa ma portez la alta companie , am sa reziliez contractul cu voi si daca incercati sa mi cere ti vreun ban am sa va dau in judecata, toate astea dupa ce fac o plangere si la OPC. Ea – va rog frumos sa nu mai vb asa de urat cu mine. Eu – da nu vb deloc urat cu tine ci iti spun ce am sa fac . Ea – atat pot face pt dumneavoastra, poftiti telefonul . Eu – eu nu iau telefonul asa. Ea – bine . Noi – La revedere ……..

      Cam asa stau treburile pe la Orange. Si uite asa au mai scapat ( cred ei) de inca un client cu garantie . Va dati seama ca de acum inainte va trebui sa mi cumpar un Humidor pe care am sa l setez la cel mai mic nivel de umiditate ca nu cumva sa mi se oxideze telefonul .

      In fine, niste retardati in frunte cu manageri de shopuri care au mai putine clase decat trenul ala ce circula pe ruta Arad – Nadlac.

      +17 voturi
      +1
      -1
    2. tot la fel am patit-o si eu cu ORANGI-ul,la achizitionarea seviciciului de internet cu modem in valoare aproape 80 de lei lunar,mi s-a cerut sa achit pe 3 luni abonamentul anticipat ! client nou fiind nu cunosteam regulile,in 28 a lunii find mi sa cerut sa achit si factura pe luna in curs,desi nici nu apucasem sa folosesc inca internetul bine,bun,l-am achitat si pe acesta in total fiind 4 luni luna urmatoare in 14 deci la numai 2 saptamiani ,mi-a mai venit o factura pe luna in curs totalizand 5 lunii de plata in mai putin de 2 saptamani!!! am cerut imediat sistarea serviciului lor de internet,cu mentiunea ca nu mai doresc nici internetul de la ei nici garantie,nici nimic,dar nu mi la sistat pana urmatoerea facturare cu toate insistentele mele nenumarate…de atunci scip in san si trec cat pot de repede mai departe cand vad „ORANGE” si nu o recomand nimanui sa semneze contracte cu ei.

      +23 voturi
      +1
      -1
    3. Eu sunt pe cartelă pre-pay, am încărcat 5 euro prin transfer de credit și am activat opțiunea in 12 decembrie . Pe data de 29 decembrie am primit mesaj că în 2 ianuarie îmi expira opțiunea. Normal nu trebuia să dureze o lună? Altădată am încărcat cu 5 euro și să poți activa opțiunea cu minute trebuie să trimiți mesaj la un număr din trei cifre cu textul „DA” ,ce credeți că am fost taxat pt acel mesaj care e gratuit și nu am mai avut suma întreaga sa activez oferta și am fost nevoit să cumpăr alta reîncărcare . Aceste furturi la Orange sunt voite nu erori de sistem,la fel și cu costul suplimentar.evitati orange

      +1 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    6 + 9 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.