Orange îmi mai trage o țeapă telefonică! Mie și probabil altora…





UPDATE. Reprezentanții Serviciului Clienți m-au contactat și m-au asigurat că nu voi fi taxat cu costul suplimentar întrucât vina le aparține. Rămâne de văzut dacă se vor ține de cuvânt, atunci când mă voi duce să îmi plătesc telefonul.
Dar dacă nu ziceam nimic? Dacă nu făceam sesizare?
Orange România, o firmă de telecomunicații care cheltuiește milioane de euro pentru publicitate la televizor, se laudă că face totul ca tu, abonatul, să fii mulțumit. Dar, pentru a câta oară nu știu… o dă în bară din nou!
Am pățit-o eu, subsemnatul. Am contractat un abonament cu minute, internet și toate brizbrizurile Orange de care tot auzim, în urmă cu trei luni. Cel care mi-a făcut abonamentul mi-a explicat cum vine treaba cu plata facturilor, costul suplimentar și altele.
Până ieri nu am depășit traficul de internet, iar când mă apropiam de limită, primeam un mesaj de la Orange care îmi spunea foarte frumos să o las mai moale… cu netul dacă nu vreau să am cost suplimentar.
Ei! De aici devine stufos! Mă trezesc azi cu un mesaj pe telefon cum că am un cost suplimentar mare și că ar trebui să apelez serviciul Plăți. Am apelat serviciul Plăți (TARIF STANDARD!) unde un domn mi-a spus că am ajuns la un cost suplimentar de 28 de Euro.
– 28 de Euro? De la ce?
– Se pare că ați depășit limita de internet.
Dar de ce nu am fost anunțat ca și până acum cu un mesaj pe telefon?
– Numai o secundă să verific, îmi spune el, iar eu fierbeam deja de nervi, dar îmi și părea rău că mă rățoisem la un tip care doar se ocupa de Plăți, nu de relații cu publicul sau altceva.
A revenit apoi și mi-a spus că am dreptate, nu mai primisem înștiințări din luna mai… Păi eu ce zic?!!
De ce la începutul abonamentului se țin de promisiuni, iar apoi uită? Cum uiți? Nu cred că în marele sediu Orange, într-o cameră mică și întunecoasă, stă un tinerel cu ochelarii prăfuiți în fața unui tabel imens cu toți abonații și cu datele lor de facturare, iar EL a uitat să își facă treaba.
Pe scurt, tipul de la Plăți m-a ajutat cu o sesizare. „Vom răspunde acestei sesizări în termen de aprox 4 zile”, îmi spune mesajul de la Serviciul Clienți.
Oameni buni, PLĂTESC UN SERVICIU! SERVIȚI-MĂ!
Până când o să mă sune băieții de la Serviciul Clienți, îi mulțumesc domnului de la Plăți pentru răbdare și ajutor. El și-a făcut treaba, dar tinerelul acela să facă bine să mai lase Candy Crush și să îmi trimită mesaj cu FACTURA (apropo, nici aia nu am mai primit-o) și cu costul. Dacă nu se ține de treabă o să îi dau unfriend!
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)