Nu pune în carantină marketingul!





La fel ca în cazul oricărei crize, modul în care răspunde o companie la situație este esențial. Ești calm și acționezi sau intri în panică și paralizezi?
Un singur lucru trebuie să faci acum pentru ca afacerea ta să aibă în continuare succes: asigură-ți toate strategiile pentru un marketing online eficient.
Modul în care o afacere tratează marketingul este unul esențial pentru succesul sau eșecul său. Răspunsul în vremuri ca acestea este să nu renunți la marketing online. Pentru mulți, totuși, poate fi o idee bună să realoce bugetul de marketing existent pe diferite canale digitale. Iată ce poți face atunci când te confrunți cu situații de acest fel:
Află care sunt tendințele de căutare
Pentru a fi mai relevant pentru campaniile SEO și PPC pe termen scurt, fii conștient de ceea ce se caută acum (poți folosi Google Trends). În calitate de comerciant cu amănuntul, este posibil să obții câștiguri uriașe din campaniile SEM dacă ai produsele pe care oamenii le caută. Pe de altă parte, dacă știi ce tip de rezultate ale căutării apar acum, poți crea conținut relevant pentru a răspunde cerințelor.
Creează conținut relevant și oportun
Ce vrea publicul să știe de la tine acum? profită de această ocazie pentru a comunica și a oferi informații de marcă, unice asupra situației. Asigură-te că ai un conținut bun, relevant pentru criza actuală.
Amplifică conținutul digital
Ia în considerare crearea afacerii pentru a produce mai mult conținut digital, cum ar fi podcast-uri și seminare web, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Explorează instruirea online dacă afacerea îți permite, pentru că sectorul e-learning pare a se extinde considerabil în următorii ani.
Optimizează-ți conținutul
Dacă creezi conținut despre coronavirus sau orice altceva în tendințe, vei vrea cu siguranță să intensifici eforturile de optimizare SEO pentru a obține o bună clasare în rezultatele căutării. Folosește marketingul de căutare pentru branding și comunicări de criză. Chiar dacă vânzarea produselor și serviciilor nu mai prosperă, poți utiliza marketingul pe motor de căutare în scopuri de branding. De exemplu, anunțurile ar putea indica paginile de destinație cu informații cheie pe ele.
Rămâi în fața concurenței
Dacă întrerupi campaniile de marketing în căutare, iar concurența nu, cine va fi pregătit pentru succes când va trece perioada de criză? Ce mărci vor urmări oamenii în toată această perioadă și apoi, cele care rămân active sau cele care s-au odihnit în toată această perioadă?
Comentariile portalului
Dragoș Vâlcu? „Am căutat și un finanțator care urma să susțină financiar proiectul și ne-am asociat cu Dragoș Vâlcu, persoană cu afaceri în zona de (...)
Aici e vorba despre biserici, nu despre presă. Iar definiția extremismului, conform Dicționarului Explicativ al Limbii Române înseamnă: „Atitudine, a unor curente, mișcări, persoane politice (...)
Mizerii. Cine decide cine e extremist? Presa??? Hai mah lasi.