Update „Nu mai tolerăm incompetența”! Primăria Vladimirescu solicită tuturor partenerilor din ADISGD rezilierea contractului cu Retim! Societatea răspunde la acuzații

    de Alin Olteanu | 6 septembrie 2019, 10:00 AM | Știri Arad

    8

    Într-o adresă oficială trimisă Consiliului Județean Arad, A.D.I.S.G.D. și tuturor primăriilor aflate în zona 1 de colectare a deșeurilor, Primăria comunei Vladimirescu solicită rezilierea contractului cu Retim, invocând mai multe motive punctuale. „Administrația locală din comuna Vladimirescu nu mai este dispusă ca să tolereze incompetența celor de la Retim, drept urmare solicităm rezilierea contractului cu această societate. În loc ca serviciile să se îmbunătățească, în comuna noastră serviciul de colectare deșeuri funcționează din ce în ce mai prost, toți cetățenii comunei sunt nemulțumiți, de asemenea și noi, administrația locală, suntem total nemulțumiți și vrem măsuri urgente! Primul pas, rezilierea contractului!” se spune în deschiderea adresei postate și pe pagina de socializare a administrației din Vladimirescu.

    În continuare, adresa trimisă de Primăria Vladimirescu:

    Răspunsul Retim la toate aspectele sesizate mai sus ne-a venit pe email. Nu am făcut nicio modificare:

    „1. In conformitate cu documentatia contractului de concesiune :

    Cantitate per persoana conform proiect:0,42kg/zi – 0,42*30 zile=12.6kg/persoana/luna

    Persoane contractate RETIM:9023 – cantitate pe care ar trebui sa o colectam –   0,42*9023*30=113689 kg/luna – 114 tone

    Noi am colectat in ultima luna:270 tone

    O persoana/saptamana:0.42*7=2.94 kg/saptamana

    O pubela are aproximativ 12kg

    Nr persoane pubela 12kg/2.94=4 persoane.

    Dupa cum se poate vedea din rapoartele puse la dispozitie si plata efectuata de noi la deponeul FCC   cantitatea depaseste dublul din documentatia de concesiune

    Mentionam ca la blocurile din Vladimirescu conform documentatiei din proiect, ar trebui sa colectam o data pe saptamana,iar noi colectam de 3 ori pe saptamana.

    Va informam ca biodegradabilul ca fractie in zona rurala conform proiectului nu se colecteaza de catre RETIM,pentru aceasta fractie fiecare gospodarie trebuie sa fie dotata de catre primaria Vladimirescu cu unitate de biocompost.

    “Plata a 5 lei” invocata in text , fara nici o dovada palpabila este NULA.

    In atas aveti dovezi care indica faptul ca la contracte de 1-2 persoane declarate  sunt scoase pentru colectare de la 2 la pubele in sus , multe fiind 240 de litri  lucru ce duce la cantitati mult mai mari decat cele contractate plus faptul ca nu se respecta continutul pubelei , deseul menajer  fiind amestecat cu biodegradabil , iarba , reciclabil. In proportie de 60% sunt depasiri flagrante.

    2. De neimaginat este faptul ca primaria cunoaste ca distributia sacilor galbeni a fost facuta pentru o perioada de 2 ani , adica 1 sac la 2 saptamani.

    In atas aveti dovezi ale modului in care sunt folositi sacii galbeni de catre cetateni , 6-8 saci la un o singura colectare pentru contract de 2 persoane.

    3. Toate bonurile de transport sunt confirmate  de primarie cu STAMPILA PRIMARIEI nu cu o simpla semnatura.Acest mod de lucru este specificat in contractul cu primaria, asumat de 1 an si 4 luni din momentul inceperii activitatii de colectare.

    In baza noastra de gestiune , exista toate bonurile de transport , pe format de hartie , original , si in format electronic confirmate la zi ,informatia cu lipsa lor nefiind reala.

    Nu a fost efectuat niciun “PONTAJ” intrucat nu avem calitatea de a ponta personalul primariei , nici nu ne-a cerut nimeni o confruntare .

    4. Deplangem faptul ca primaria Vladimirescu prin atitudinea exprimata prin adresa , este de acord si chiar incurajeaza cetatenii sa arunce deseurile menajere ,biodegradabile si reciclabile in locuri neamenajate.

    Revenim la informarile noastre cu privire la faptul ca primaria Vladimirescu a refuzat amplasarea celor 74 de perechi de containere verzi-albastre , pe domeniul public ,destinate tocmai pentru colectarea in folosul cetatenilor si a administratiei ,evitand tocmai actiunile din punctul 4.

    Faptul ca cetatenii si administratia vor “plati electoral”nu este de domeniul RETIM ,politica fiind apanajul partidelor , noi fiind apolitici.

    5. Daca faptul ca aplicam intocmai prevederile documentatiei din contractul de concesiune inseamna ca inrautatim serviciile, atunci da ne asumam aceasta afirmatie.
    Ca urmare consideram continutul adresei lipsit de exactitatea informatiilor si nereal.Ref.:

     

     

     

     

     

     

     

     

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. “„Nu mai tolerăm incompetența”!

      Asta care acuma nu tolereaza incompetenta nu e tot stimabilu’ Crisan Ioan care se stergea la fund cu cetatenii din Vladimirescu in legatura cu sala de nunti NOBLESSE?
      (Cenzurat de redactie)
      Realizati ca sunteti practic lipit de Arad si aratati tot ca un sat in secolu’ 21 ?

      +9 voturi
      +1
      -1
    2. Domnii de la #Retim. Ce densitate are gunoiul conform contactului de concesiune? Nu cumva 0.35tone/mc. De ce folosiți 0.45? Cine va da voie să majorați din pix tariful la firme cu 22% exact din acest indice? Faceți pe cinstiți? Ați implementat colectarea pe 4 fluxuri conform proiectului? Ați făcut campanii de informare și publicitate? Ați respectat obligația de a colecta de 4 ori pe an deseurile voluminoase? Sunteți penibili sa nu zic altceva! Nu vă e rușine? E

      +9 voturi
      +1
      -1
    3. Bai CRETIN, cum draq ati stabilit ca o persoana produce 0,42 kg gunoi ?
      Daca produce o cantitate mai mare ce face cu ea ?
      Cand ati distribuit ultima data saci galbeni ?
      Lada aia de compost(biodegradabil) de care pomeniti e foarte mica, 60 x 60 x90 cm.
      Apropo, sper sa plecati de unde ati venit.

      +9 voturi
      +1
      -1
    4. Voi vă permiteți să vorbiți de documentație? Tocmai voi? Măi ďăstepților. Printre altele clarificările spun că e tarif unic indiferent de fluxurile colectate! Și de unde atunci tarife pe 4 fluxuri? Cred că e vremea să vă caute poliția economică. Și ce faceți cu banii încasări pentru sortare ( 81 lei/tonă )care îi încasați prinși în oferta financiară pentru sortare? Cum ii folosiți cîtă vreme nu se face sortarea? Îi încasați și nu îi utilizați cumva???? E timpul să plecați pînă nu devine târziu. Oare C.E. știe ce ați făcut cu proiectul ăsta?? DAR OLAF???

      +8 voturi
      +1
      -1
    5. Priceputii de la REtim! Unitatile de compost dimpreună cu pubelele si containerele era obligatia voastră de a le distribui populatiei si de a le amplasa pe domeniul public din aria voastră de delegare in perioada de mobilizare la contractul 1603/23.10.2017. Ceea ce va durut fix in p.lă! care perioadă a fost de 6 luni, respectiv pină în 23.04.2018 cind trebuia să: aveți recipienții de colectare distribuiți, să aveți contractele încheiate, să aveți autorizație de mediu (luată prin iulie august anul 2018 și pe care reglementări apropoo nu le respectați și aviz GNM și APM termenele de conformare la acești indivizi au cam expirat și ANULAREA AUTORIZATIEI DE MEDIU ar cam trebui să ÎȘI URMEZE CURSUL), AR FI TREBUIT SĂ AVEȚI LICENȚA anrsc, pe care ați obținut-o (numai voi știți cum înaintea autorizației de mediu -vezi data Autorizatiei de Mediu și Licenței ANRSC intre timp poate spuneți cum v-au primit cei de la ANRSC dosarul de liceențiere fără Autorizție de Mediu că în conformitate cu HG 754 nu se prea putea!). Si poate dacă tot v-ati apucat de dat comunicate ne spuneti si cum de la firme densitatea la gunoi rezidual este 0,45 iar la persoane fizice acelas gunoi rezidual o calulati cu 0,35/tone / mc . E mai greu gunoiul menajer al firmelor ca si gunoiul menajer al persoanelor fizice?Credeți că sunteți în măsură să dați comunicate și drept la replică unor beneficiari pe care îi umiliți? Sunt cantități mai mari decât cele estimate? E clar ! Certați pe cei care au făcut documentația în felul acesta și nu batjocoriți 210000 de locuitori !Sau ce v-a determinat să veniți odată ce ați contestat planul tarifar in instanță? Cine și ce v-a făcut să veniți la o achiziție la care tocmai voi ați contestat condițiile financiare pe considerentul că nu acopere costurile e operare, venind la exact costurile in care ziceați că nu vă incadrati? Vi s-a promis marea cu sarea de cineva si din păcate pentru voi ați crezut și acum încercați să o scăldați cumva însă pe nervii noștri! De fapt se vede la o simplă verificare a idicatorilor din bilanț pe siteul ANAF ce insemnă afacerea asta pt voi, doar privind anul 2018. Succesuri nebănuite dar nu pe nervii și banii arădenilor.

      +8 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    3 + 9 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.