Noul autobuz 100% românesc a murit înainte să se nască. „Nu l-a dorit nimeni. Era prea ieftin”.





Un autobuz 100% românesc, numit Urban Cross, produs la Brașov, în Uzinele Roman Braşov, a fost produs complet degeaba.
Potrivit Economica.net, nicio autoritate locală din România și nicio instituţie nu l-au dorit. Nici firmele din străinătate nu s-au interesat mai interesate. Roman Braşov a vândut, anii trecuţi, doar 6 unităţi unor firme de transport internaţional de pasageri, şi aceasta a fost tot. Urban Crosstown nu va fi lansat în producţie de serie pentru că proiectul a expirat deja. „Am avea nevoie de o altă omologare, de o altă linie de producţie pentru motor, pentru că acum ni se impun normele EURO 6. Nu are sens, mai ales că nu avem comenzi. Autobuzul românesc s-a dovedit un eşec. Nimeni din ţară nu ne-a vrut”, spune, pentru ECONOMICA.NET, Carol Rugacs, directorul fabricii braşovene.
Acesta precizează că i se pare curios că nicio primărie din ţară nu i-a chmeat măcar pentru nişte teste cu autobuzul. „Probabil că i-a speriat preţul. Adevărul e că preţul de catalog era de 120.000 de euro, cu aer condiţionat. Înţeleg că, acum câţiva ani, în Bucureşti s-au cumpărat autobuze cu 180.000 de euro fără aer condiţionat. Eram prea scumpi, ce să mai….”, arată, ironic, Rugacs.
Citește mai mult pe Economica.net
Comentariile portalului
tocmai, că încă nu există centre specializate pentru combaterea dependenței de droguri. Asta e problema principală, până nu se vor deschide cele 8 centre regionale promise de Guvern pentru (...)
Ipocrizia USsR continuă, ca de obicei. În campania electorală pentru funcția de primar a municipiului Arad, cei din USsR erau foare vocali și se agitau că se taie copacii î (...)
Poliția Locală ar trebui desființată în totalitate pentru că este o masă de manevră a primarului care răspunde politic ,să dea examen serios și care sunt capabili ș (...)