Noi reglementări pentru Serviciile de transport rutier de persoane contra cost





Consilierii judeţeni, întruniţi în şedinţă ordinară, au aprobat Regulamentul Serviciului de transport rutier contra cost de persoane la nivelul judeţului Arad. Conform legii, Consiliul Judeţean Arad are obligaţia de a adopta un regulament de desfăşurare al acestui serviciu, în vederea desfăşurării în condiţii optime a activităţii de transport rutier contra cost de persoane.
Consiliile judeţene au calitatea şi obligaţia de a înfiinţa autorităţi judeţene de transport prin care să asigure, să organizeze, să reglementeze, să coordoneze, să verifice, să monitorizeze şi să controleze prestarea transportul rutier contra cost de persoane prin servicii regulate, la nivel judeţean, desfăşurat între localităţile judeţului.
„Am aprobat astăzi un document foarte important pentru reglementarea activităţii de transport rutier de persoane contra cost, o activitate ce va intra în vigoare cu data de 1 decembrie. Suntem preocupaţi de buna funcţionare a acestui serviciu şi considerăm că este important ca toate aspectele legate de acest domeniu să fie corect şi precis reglementate de la bun început”, a declarat Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad.
Regulamentul adoptat face referire la condiţiile concrete în care această activitate se va desfăşura, începând cu desemnarea operatorilor, elaborarea şi aprobarea programelor de transport judeţean, aprobarea atribuirii traseelor judeţene, emiterea de licenţe de traseu, constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor şi terminând cu aprobarea tarifelor propuse de către operatorii economici pentru serviciile presate.
Comentariile portalului
Inchiziția a fost acum sute de ani. Suntem în 2025, cu pretenții de lume civilizată, evoluată.... inclusiv evoluată încât să nu vă adresați unei persoane pe care (...)
Da. Dar încă nu se știe data exactă. Aici aveți poziția centrului comercial: https://specialarad.ro/mesajul-conducerii-agora-mall-incendiu-sambata/
Identic cu ce face aialalta mizerie la FCC Icim...