sâmbãtã, 20 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Noi numere de telefon pentru apelarea Centrului de Servicii Clienţi E.ON

    de Special Arad | 2 noiembrie 2015, 5:36 PM | Naţional

    2

    Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie România pune la dispoziţia clienţilor săi numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obţine informaţii generale legate de activitatea de furnizare.

    Astfel, fără costuri şi fără a interacţiona cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrică pentru opţiunea de autocitire, pot afla informaţii despre încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a facturii sau adrese utile.

    Pentru informaţii specifice, referitoare la situaţia contului, plăţi înregistrate, deconectări/reconectări, valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00. Rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366 şi 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate reţelele de telefonie.

    TelVerde vine în completarea mijloacelor de comunicare puse la dispoziţia clienţilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail ([email protected]), fax (0265 200 367), poştă (OP 1, CP 10 Târgu Mureş) şi Centrele de Relaţii Clienţi.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Buna Ziua ! Poate ca am o situatie putin mai complicata prin faptul ca in casa in care locuiesc si sunt proprietar am 3 contoare de energie electrica si unul de gaz.Am incheiat contracte la dumneavaoastra cu toate sursele de energie.Unul din contoarele de energie electrica nu a trecut la e – on .Contractul a fost incheiat in 07.10.2020.Facturarea en. electrice mi a facut tot E-nel ul la fact. problema.(la contorul problema)In August anul acesta am fost la magazinul din Arad pt. a clarifica situatia.Am fost sfatuita sa fac un nou contract.Noul contract este xxxxx .Mentionez ca nu am primit codurile pt. a comunica consumul la gaz si en. electrica.Consum la gaze naturale nu am.Nu doresc estimative facturate tinand seama ca si asa am o suma de aprox. 200lei in plus.Nici la aceasta data nu am primit fact.pt. perioada Sept-Oct.Ma astept sa vina cu intarziere…cu penalitati…sau chiar cu scrisori de amenintare pt. deconectare.A si dori daca se poate sa primesc facturile toate si prin e mail si pe suport de hartie.In speranta rezolutionarii situatiei va multumesc si astept e mail de la dumneavoastra.

      +1 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    1 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.