Noi locuri de parcare de reședință vor fi puse la licitație în Micălaca

    de [email protected] | 9 iulie 2020, 12:44 PM | Știri Arad | Topic special

    0

    Locuri de parcare pe str. Bârzava (foto: Google Street View)

    RECONS a primit în gestiune aproape 2600 locuri de parcare în zonele 200, 500 și 700 din cartierul Micălaca, provenite din proiectul „Regenare Urbană”. Este vorba de locuri de parcare de reședință, cele cu dispozitiv de deblocare portocaliu sau verde. Perioada de depunere a documentelor pentru cei care vor să participe la licitarea locurilor de parcare este 13 iulie – 31 iulie 2020.

    Sunt parcări cu 30 de locuri, dar și cu 200 de locuri pentru mașini. Licitația efectivă se va face în luna august, data și orele exacte urmând a fi anunțate cu 10 zile înainte, atât pe site-ul reconsarad.ro, cât și la blocurile din zonă, prin afișaj, respectiv în presă. La fel se va proceda cu locația și modul de organizare și desfășurare a licitației.

    „Licitația va depinde și de reglementările privind pandemia Covid-19”, ne-a spus Ovidiu Dragoman, șef Departament operațional la RECONS S.A. „deoarece în caz că numărul maxim al participanților va fi limitat la 50 de persoane, n-avem cum să scoatem la licitație parcările cu 200 de locuri, astfel că vom începe cu parcările mai mici”.

    Condițiile rămân cele stipulate în regulamentul vechi, ca de exemplu prețul închirierii sau regimul juridic al ridicării vehiculelor fără stăpân ori abandonate, rămâne așadar valabilă Hotărârea CLM 510 din 30.09.2019, privind administrarea parcărilor de reşedinţă de către firma SC RECONS SA.

    Chiria de bază pentru un loc de parcare este de 15 lei/lună, la care se adaugă TVA şi se achită integral, la data semnării contractului pentru locul respectiv.

    Zonele locurilor de parcare de reședință care pot fi închiriate sunt următoarele:

    Documentele necesare pentru înscrierea la licitație sunt:

    – Cerere tip înscriere la licitație (se poate descărca de pe site-ul societății sau se pune la dispoziție de către Serviciul Parcări de Reședință la Punct de lucru: Calea Aurel Vlaicu, bl. Z24, ap. 34, parter;

    – Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

    – Documente care atestă domiciliul/rezidenţa: copie B.I./C.I., extras CF de informare (nu mai vechi de 90 de zile) sau actul de proprietate, contract de închiriere, act de donaţie sau moştenire, vor fi prezentate în formă autentică, încheiate la un birou notarial, după caz;

    – Copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/ autovehiculelor deţinute în proprietate sau folosinţă;

    – Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de închiriere (înregistrat la ANAF), contractul de comodat sau împuternicire va fi prezentat în formă autentică, încheiate la un birou notarial;

    – Certificat de încadrare în grupa de handicap, dacă este cazul;

    – Dovada că este veteran de război sau beneficiar al Decretului – Lege nr. 118/1990, dacă este cazul;

    – Declarație pe proprie răspundere că nu deține garaj amplasat pe domeniul public.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    9 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.