Max și-a schimbat puțin sigla și identitatea vizuală, inspirată de HBO





Sigla serviciului de streaming Max, inițial HBO Max, seamănă acum mai mult cu logoul HBO.
Compania Warner Bros. Discovery a lansat noua identitate vizuală pentru serviciul său de streaming, anunțând totodată că va fi disponibil în curând și în Australia.
Noul look alb-negru se inspiră din logo-ul iconic HBO. Această schimbare de branding vine după fuziunea HBO Max și Discovery Plus, care a dus la crearea serviciului Max. Strategia de rebranding are ca scop asocierea mai strânsă a celor două branduri, reflectând programarea mai matură a HBO, potrivit Variety.
Comentariile portalului
Bună sau cum e Bună asta cu Parchetul se sesizează din oficiu :))) Parchetul administrează doar probele împotriva ta nimic pro deci lăsăm instanțele să judece, ele sunt î (...)
Bună sau rea, Din câte cunosc eu, fostul proprietar Lazăr/Sohne a început reconstruirea clădirii pe interior cu mulți anii în urmă când a schimbat (...)
Este o mare prostie,ca inainte de 89 toate constructiile din ferme erau acoperite cu placi de azbociment,si sa vii acum sa sanctionezi de dragul publicitatii acest aspect este o (...)