Max și-a schimbat puțin sigla și identitatea vizuală, inspirată de HBO





Sigla serviciului de streaming Max, inițial HBO Max, seamănă acum mai mult cu logoul HBO.
Compania Warner Bros. Discovery a lansat noua identitate vizuală pentru serviciul său de streaming, anunțând totodată că va fi disponibil în curând și în Australia.
Noul look alb-negru se inspiră din logo-ul iconic HBO. Această schimbare de branding vine după fuziunea HBO Max și Discovery Plus, care a dus la crearea serviciului Max. Strategia de rebranding are ca scop asocierea mai strânsă a celor două branduri, reflectând programarea mai matură a HBO, potrivit Variety.
Comentariile portalului
Absolut excepțională analiză, un articol superb care descrie cu o exactitate de ceas elvețian realitatea societății românești de astăzi, într-un limbaj simplu, fără (...)
Chiar dacă au fost întârzieri mari la derularea proiectului recepția pare făcută în grabă sau fără ochi critic, cum scrie și în articol, să fie bifată. (...)
Gicu, bun venit în lumea electronică ! aia cu energia verde, cu mașini electrice, plăți doar cu cardul etc. Cade curentul și nu se mai poate face nimic. Și (...)