vineri, 19 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    ING Asigurări și Pensii devin NN din aprilie. Rebranding de aproape 10 milioane de euro

    de Special Arad | 18 ianuarie 2015, 10:36 AM | Business

    0

    DE LA ING LA NN. O amplă campanie de rebranding va începe luni, 19 ianuarie, în toate canalele media pentru comunicarea schimbării numelui și imaginii vizuale din ING în NN a diviziilor de asigurări, pensii și investiții ale grupului olandez prezente în România. Numele ING va fi păstrat doar pentru operațiunile bancare.

    Agentiile cu care s-a lucrat pentru realizarea campaniei sunt Headvertising, Multimedia Est si Zenith si tot procesul de rebranding se apropie de 10 milioane de euro.

    Paginademedia vă prezintă detalii despre procesul de rebranding, dar și spotul video al campaniei:

    

”Urmarim sa fie clar clientilor si publicului ca ne schimbam numele si atat. Intre 2011-2003 am mai trecut printr-un proces de rebranding de la Nederlanden la ING. Grupul NN (Nationale Nederlanden) a intrat pe piata din Romania sub numele Nederlanden in 1997, iar intre 2011 si 2003 s-a rebranduit in Romania si la nivel international la ING”, a precizat pentru Paginademedia.ro Marius Popescu, directorul general al ING Asigurari de Viata, cea mai mare companie pe acest segment de piata din Romania.

    Campanie comunicare pentru rebranding  se desfasoara timp de zece saptamani, în perioada ianuarie – martie.

    „Incepand de luni (start campanie) si pana la finalul lunii martie, comunicarea noastra comerciala va fi insotita preponderent de imaginea de mai jos ca si element tactic al campaniei de comunicare a tranzitiei de la ING la NN”, au spus reprezentanții ING.

    VIDEO. Spotul campaniei:

    Ce se intampla in Romania: Totul despre rebranding

    In Romania, ING Asigurari de Viata, ING Pensii (companii lider pe pietele de profil) si ING Investment Managment (numarul patru in topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din Romania) isi vor schimba, incepand din luna aprilie 2015, numele si identitatea vizuala in NN, in urma unui proces de rebranding care va costa aproximativ 10 milioane de euro.

    Campania prin care se va comunica tranzitia de la ING la NN a fost realizata local si va incepe de luni, 19 ianuarie, pe TV, radio, online, print si outdoor.

    Spotul TV, care il are in prim plan pe actorul Marcel Iures, va fi difuzat pana la finalul lunii martie pe 16 posturi nationale.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    4 + 0 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.